bs playerillä mpg tiedosto näkyy vierekkäin noin viitenä, miten saan sen näkymään normaalisti? mulla on uusin ffdshow
Käynnistä-->ohjelmat-->ffdshow-->configuration-->codecs(välilehti) ja sieltä laitat mpeg-1 ja 2 = disabled. sitten pitää olla kyllä joku dvdplayer taikka mpeg-2 toistin koneelle että mpeg-2 näkyy ollenkaan, suosittelen asentamaan WinDVD:n tai powerdvd:n niiden mukana tulee kyseinen purku koodekki, sen jälkeen pitäisi mpeg-2 toistua BS:llä.
joo mulla oli noi tossa disabled asennos mut siinä vieressä lukee et currently broken, eli ne on rikki?
Juu mulla on sama rikki mutta silti toimii windvd:n codeceilla ja sillä kattelenkin niitä kun se on kevyin softa mun kokoonpanossa niitä katella, suosittelen asentamaan sen ja kattomaan sillä ja sillä saa subitkin ffdshown kautta kun ne on nimetty samannimiseksi kuin leffa ja teet seuraavan: Käynnistä-->ohjelmat-->ffdshow-->configuration-->subtitles ja kohtaan subtitles ruksi. Tämä toimii divx ja xvideissä joissa ffdshow decooderina, jos haluat tämän toimivan mpg:den kanssa ni laita sieltä ffdshowsta codecs kohdasta ne mpeg-1 ja 2 käyttöön, ainakin teoriassa näin pitäisi toimia, koita nyt ensin asentaa se windvd ja koita sen jälkeen bs:llä.