BS PlayeR suCkZ???

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by ipzu, Mar 31, 2004.

1. ipzu

ipzu Guest

Ajattelin tässä kysellä, että onkohan muillakin samanlaisia ongelmia ja mistähän ne johtuvat? Eli:

Minulla on BsPlayeriN suht.vanha versio(uusin on sieltä ja syvältä), ja kun rupesin katsomaan sillä itse ripattua DivX varmuuskopiota, se nyki valtavasti. Sitä ei vain yksinkertaisesti pystynyt katsomaan. Kun katsoin samaa elokuvaa Media Playerillä, Se ei nykinyt ja jopa kuvanlaatu vaikutti paremmalta! Rippasin elokuvan DVD-2-AVI ohjelmalla(taitaa olla uusin). Joten pitääkö minun ihan suosiolla hylätä BsPlayer ja siirtyä parempiin soitto-ohjelmiin? Vai onko Rippauksessa jotain vikaa? Olen yrittänyt katsella BsPlayerin asetuksia, mutta en ole löytänyt sieltä mitään auttavaa. Olkaa hyvät ihmiset ja auttakaa!!!!

2. chopper

chopper Moderator Staff Member

Trophy Points:
    66
    Kodekeissa on vikaa, mun veikkaus.

Ite en pidä bs:stä ollenkaan vaan käytän wmpc:tä.

3. ipzu

ipzu Guest

oKei, topiCCi oli vähän huono...
    No, mitä siis? LaTaan uudet kodekit? kokeilen ripata muilla kodekeilla? Olen kokeillut DivX:n Low Motion-kodekkia, 5.1:stä, 3.1:stä ja XviDiä. Millään ei tunnu saavan kunnon jälkeä. Tai ei BSP:hen ainakaan. Muut soittimet sensijaan soittavat leffat nykimättä.

4. Dvbdude

Dvbdude Member

Trophy Points:
    11
    Ihan vaan ton kuvan jossain topicissa ennenkin nähneenä kysyn, MIKSI huonoin?
    Poista tuo typerä kuva, sen viesti on usein aiheeton...

5. joppis

joppis Regular member

Trophy Points:
    26
    Samaa mieltä tosta chopperin kuvan huonoudesta sillä aika hauskaa kun viesti 2 riviä mutta saa skrollata satariviä kun toi kuva on niin iso. Muuten hyvä mutta pienennä sitä.

6. ipzu

ipzu Guest

Jotta viitsisikö joku ottautua minun ongelmaani...?

Share This Page