Okei. Kyselisin semmosta,ku katson bs playeril jtn leffaa tai ohjelmaa ( tai mitä ikinä katonkaan ) niin,kun video pääsee ihan loppuun niin player alkaa toistaan samaa videoo alusta.. eli mistä sen asetuksen saa muutettua silleen,et kun video loppuu niin se kans loppuu? Ja sit toinen,kun silloin tällöin on tarve kelata videoo alkuun tai eteenpäin niin mistä saa muutettua sitä,et miten paljon se kelaa pikanäppäintä painettaeesa?
Itse en ko. softaa käytä, mutta mitä Googlesta katselin, niin käyttöliittymässä pitäisi jossain kohtaa lukea jotain tyyliin "Repeat once" tai "Repeat all". Jos sellainen löytyy, niin klikkailepa kohtaa ja muuta se "Repeat no" tai "Repeat off" tilaan. Vaikea tarkemmin sanoa, kun softasta löytyy niin sekavan oloisia kuvakaappauksia
Okei kiitti näist. en kyl löytäny tommost,mut automaatti toiston valittin pois.. ni ny se niinku avas sen,mut ei alkanu toistaan uudestaan. Niin,ja miten on ton toisen kysymykseni laita?
Käytin taannoin GOM:a..mutta tykästyin BS:ään,kun siinä saa tehtyä aika paljon pikanäppäimillä ja GOM:sta en löytänyt näppäimiä mil sais esi:kelattuu..piti eriksee painaa siit soittimen ikkunast...
Ei tarvitse, näppiksen nuolinäppäimillä siirrytään eteen- ja taaksepäin (vasen ja oikea) ja hypyn määrä on itse asettavissa. Itse asiassa hyppyjä on kolme erilaista: Nuoli vasen/oikea = 10 sek (oletus) Ctrl + nuoli vasen/oikea = 60 sek (oletus) Shift + nuoli vasen/oikea = 300 sek (oletus)
Ookkei. Tämä selma jos GOM:iin joskus vielä päädyn,mutta en usko koska tykkään BS:sässä eniten siittä,ku se ettii useimpiin leffoihi ja ohjelmii tekstit ihte ^^ En taho aina löytää itte ettimäl sitä iha oikeeta... =)