BS Playeristä

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Tuohinen, Dec 15, 2003.

1. Tuohinen

Tuohinen Member

Trophy Points:
    11
    Miksi jotkut leffat ei toistu kunnolla BS Playerillä mutta Dix playerillä toimii mainiosti?
    Onko muilla samaa? Koneessa on uusin Ace Mega codecs pack.

Miten on, täytyykö BS:ään tehdä jotain asetuksia että kaikki toistuu?

Onko muita media toistimia joihin voi lisätä tekstit ja muuttaa resoluutiota?

2. anabebe

anabebe Member

Trophy Points:
    11
    No mulla BsPlayer sekoilee ihan helvetin paljon nykyään . . . sekoo aina ja sil ei voi kattoo kaikkia leffoja... mul on sit vanhempi bsplayer jolla mä sit katon ne mitkä ei uudemmal pelitä =o)

3. heappi

heappi Regular member

Trophy Points:
    26
    1) Katso Gspotilla mitä koodekkeja ko. BS:llä toimimattomat leffat käyttää

http://www.headbands.com/gspot/

2) Vältä codec paketteja kuin ruttoa. Useimmiten riittää että on ffdshow ja AC3 filter asennettuna

Veikkaanpa että jostain syystä tuon toisen playerin käyttämä codec ei ole BS:n saatavilla ja/tai BS joutuu käyttämään jotain väärää koodekkia. Dix (tarkoitit ilmeisesti DivX?) player osaa käyttää "omaa", virallista DivX koodekkia kun taas muut playerit saattavat haksahtaa käyttämään jotain sekundakoodekkia DivX-toistoon.

4. tennari

tennari Regular member

Trophy Points:
    26
    Vaihdappa playeriä....
    niin ja kodekki ongelmat voit unohtaa kun asennat ffdshow:n

5. PJOK

PJOK Regular member

Trophy Points:
    26
    BSplayer on aivan loistava player. Itsellä versio 0.8 ollut jo pari vuotta, eikä mitään ongelmia ollut leffojen katselussa. Koodekkeina ffdshow, divx 5.1 ja ac3filter. Uusimmasta BSplayerista olen kuullut huonoja juttuja, joten en ole siihen vaihtanut. Eikä ole syytäkään, kun vanhasta löytyy kaikki tarvittava ja toimii.

6. pfr

pfr Member

Trophy Points:
    16
    Uusi bsplayeri käytti hieman vähemmän (marginaalisesti) prosessoritehoa kuin aikaisempi, mutta uudessa on vielä erittäin paljon ongelmia: ja mm. iso osa videoista kaatoi soittimen heti kun yritti tätä videotiedostoa avata. Mutta eiköhän se uusi bsplayer 1.0:kin tässä päivity vielä, ja jossain vaiheessa kannattaneekin mielestäni siirtyä sen käyttöön.

7. kuakku

kuakku Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse kokkeilin tuota BSPlayerin uusinta versiota ja huomasin ettei siinä ainakaan toimi Dolby Digital-äänet (minulla menee coaxi piuha äänikortin digi outista vahvarin coaxiseen digi inniin). Mutta tällä vanhemmalla 0,86:lla toimii.

8. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    se on ollut aika buginen se uusi versio...

9. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Trophy Points:
    26
    Gordian Knotin System Pack + BSPlayer mulla toiminu loistavasti

10. handeran

handeran Regular member

Trophy Points:
    26
    käytä mieluiten ffdshown codekkia,vähemmän ongelmia,FFDSHOW 2003-05-23 alpha ainakin toimii kiitettävästi,jos haluat testata toista playeriä niin Media Player Classic on dvd:n soitto ominaisuuksineen soitin parhaasta päästä.

11. R2-D2

R2-D2 Guest

mulla on ollu ainakin semmosia ongelmia että kummallakin bsplayerilla vanhalla ja uudella, pienessä kuvassa kuva nykii ja pätkii mutta kun vaihtaa koko näyttöön, niin näkyy ihan hyvin. Ja kyllähän siinä kaikkee muutakin pientä on.
    Mun mielestä uusin windows media player on ihan hyvä, sillä näkyy kaikki leffat.

Share This Page