Miksi jotkut leffat ei toistu kunnolla BS Playerillä mutta Dix playerillä toimii mainiosti? Onko muilla samaa? Koneessa on uusin Ace Mega codecs pack. Miten on, täytyykö BS:ään tehdä jotain asetuksia että kaikki toistuu? Onko muita media toistimia joihin voi lisätä tekstit ja muuttaa resoluutiota?
No mulla BsPlayer sekoilee ihan helvetin paljon nykyään . . . sekoo aina ja sil ei voi kattoo kaikkia leffoja... mul on sit vanhempi bsplayer jolla mä sit katon ne mitkä ei uudemmal pelitä =o)
1) Katso Gspotilla mitä koodekkeja ko. BS:llä toimimattomat leffat käyttää http://www.headbands.com/gspot/ 2) Vältä codec paketteja kuin ruttoa. Useimmiten riittää että on ffdshow ja AC3 filter asennettuna Veikkaanpa että jostain syystä tuon toisen playerin käyttämä codec ei ole BS:n saatavilla ja/tai BS joutuu käyttämään jotain väärää koodekkia. Dix (tarkoitit ilmeisesti DivX?) player osaa käyttää "omaa", virallista DivX koodekkia kun taas muut playerit saattavat haksahtaa käyttämään jotain sekundakoodekkia DivX-toistoon.
BSplayer on aivan loistava player. Itsellä versio 0.8 ollut jo pari vuotta, eikä mitään ongelmia ollut leffojen katselussa. Koodekkeina ffdshow, divx 5.1 ja ac3filter. Uusimmasta BSplayerista olen kuullut huonoja juttuja, joten en ole siihen vaihtanut. Eikä ole syytäkään, kun vanhasta löytyy kaikki tarvittava ja toimii.
Uusi bsplayeri käytti hieman vähemmän (marginaalisesti) prosessoritehoa kuin aikaisempi, mutta uudessa on vielä erittäin paljon ongelmia: ja mm. iso osa videoista kaatoi soittimen heti kun yritti tätä videotiedostoa avata. Mutta eiköhän se uusi bsplayer 1.0:kin tässä päivity vielä, ja jossain vaiheessa kannattaneekin mielestäni siirtyä sen käyttöön.
Itse kokkeilin tuota BSPlayerin uusinta versiota ja huomasin ettei siinä ainakaan toimi Dolby Digital-äänet (minulla menee coaxi piuha äänikortin digi outista vahvarin coaxiseen digi inniin). Mutta tällä vanhemmalla 0,86:lla toimii.
käytä mieluiten ffdshown codekkia,vähemmän ongelmia,FFDSHOW 2003-05-23 alpha ainakin toimii kiitettävästi,jos haluat testata toista playeriä niin Media Player Classic on dvd:n soitto ominaisuuksineen soitin parhaasta päästä.
mulla on ollu ainakin semmosia ongelmia että kummallakin bsplayerilla vanhalla ja uudella, pienessä kuvassa kuva nykii ja pätkii mutta kun vaihtaa koko näyttöön, niin näkyy ihan hyvin. Ja kyllähän siinä kaikkee muutakin pientä on. Mun mielestä uusin windows media player on ihan hyvä, sillä näkyy kaikki leffat.