ku lataan ihan minkä tahansa leffan niin se aina valittaa tällästä: File is corrupted! Seeking will be very slow. mut sit se välil jossain leffois sit alkaaki yht äkkii pyörii leffa mut joissain ei ja jos jossai ei toimi niin sit silti vion kattoo sen ihan toimivasti toisel ohjelmal.eli mikä on vikana??????
Meiksil oli sama vika,eli oli liikaa codekkeja luultavasti, eikä auttanut ees codekkien poistaminen, joten kelasin wintoosan uudelleen, ja toimii...
mulla on sama ongelma. ja mulla on niitä codekkeja jonkin verran ladattu koneelle,mut kun en tiedä mitkä codekit vaan riittäisi =( osaako joku kertoo mulla on win xp. ja jos ei niitä saa pelkällä poistamisella korjattuu niin ihmettelen mitä toi meinaa: joten kelasin wintoosan uudelleen, ja toimii.???? tarkottaako et asentaa windows uudestaan??? kiitos auttajille
jees kiitoksia avuista pitääpi poistella huolella noit ylimääräsiä codekeita =) miten ku mä en oikeen pystyis ajaa windowsia uudelleen ku katoo koko sisältö muuten niin oiskohan tohon jotain muuta tehtävissä ???? tietääkö kukaan? agent 007 kenties?
Jos ongelmana on vain yksi kiintolevyosio koneella, vapauta hieman tilaa levyllä ja luo uusi osio partitionmagicilla. Tuohon osioon sitten voit copypasteta kaiken tärkeän ja formatoida c:/ osion
Kokeilkaapa asentaa Direct-x uudelleen (www.microsoft.com/directx). Sillä lähti file corrupted ilmotus mun bsplayeristä.