Eli siis, kuva ei näy. Mutta subit näkyy. Ihan kunnolla. WMP:llä näkyy elokuva ihan kunnolla. Mulla on asennettuna Nimo koneelle. Onko siellä jotain pientä säätöö sit viel jota pitää värkätä? BSPlayerissa ei kuva näy ollenkaan, olen brightenessiä säädelly huippuunsa mutta ei sekään auta. Neuvokaa!
Mulla ainakin tuoBSPPlayer on jostain syystä vältellyt kaikin tavoin kodekkejani joten käytän WMP:tä Ja jos haluat tekstit toimimaan kokeileppa tätä: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/divxg400.cfm Tuon avulla saat tekstit skulaamaan WMP:ssä..
Voit kokeilla eri versioita bsplayerista jos löydät jostain. Mulla toimii 0.82 ja sitten se uusin ihan hyvin, mutta 0.84 ei skulaa.
Mulla oli sama onkelma tuolla BSplayerilla. VobSub oli asennettuna. Kun poistin vobsubin leffat näkyvät taas kunnolla.
itellä tuli sama ongelma eteen kun testailin dvd2avi:n uutta ja vanhempaa versiota,ei vilaustakaan kuvasta bs:ällä jälkeenpäin(ei kummallakaan viimeisimmistä versioista),osa d2v projekteista jumahti myös täysin näkymättömiksi(no se nyt olikin odotettavissa),playereitä on maailma täynnä mutta bs on simppeli eikä kauhea tehorosvo,jos keksitte jonkun syyn playerin jumahtamiseen niin saa kertoa.
Nimosta ei kannatta muuten asentaa lähellekään kaikkea. Poista nimo koneeltasi ja asenna vain tarvittavat osat. Minä asensin muistaakseni nimosta videokodekeista divx5.02:n ja 3ivx:n, ja directshow filttereistä ac3:n ja tfm audio filtterin. Hirveän paljon muuta roinaa en laittanut.