Bsplayer

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Devil_666, Mar 17, 2005.

1. Devil_666

Devil_666 Guest

No ensin kaikki toimi moitteetomasti ja codekkeina oli ac3filter ja ffdshow ja sitten yhtäkkiä aina kun rupee kattoon jotain videoo tulee tämmönen herja:
    MPL Loader
    The DLL "cpunf32.dll" can be loaded. Ost reports:
    Määritettyä osaa ei löydy.
    Ok
    Nositten kun painaa Ok tulee tämmönen
    MPL Loader
    The DLL "mplvpx.dll" can be loaded. Ost reports:
    Määritettyä osaa ei löydy
    OK
    Ja kun Painaa taas OK joskus video rupee toimiin joskus taas ei.
    Ja nykyään Noi herjat tulee aina kun meet johkin kansioon missä on videoita. ja aina kun bs koittaa avata videoo. Oon poistanu bs ja kaikki kodekit ainakin 20 kertaa ja ladannu uudet kodekit ja uuden bs mutta ongelman jatkuu.
    Ja Nyt ei bs enää ees näytä kaikki videoita ja tänään piti ruveta elokuvaa kattoon niin se ei näytä ees sitä kyllä tekstit tulee mutta kuvaa ei tuu.

2. smökä

smökä Guest

0
    Trophy Points:
    0
    mulla on semmoonen ongelma ton BSPlayerin kans. kuva näkyy, äänet ei. muuten äänet toimii koneella mutta jos katon leffan Winampilla äänet ei kuulu. jos katon Windows Media Playerilla. kuva, äänet näkyy ( riippuu leffasta.) teksti ei. oon koittanut jo monia eri tapoja mikään ei tunnu auttavan.. mä en osaa sanoa mistä se johtuu tai se muu juttu. codecit on kaikki mutta voisko se johtua siitä että se on vain jotenkin vanhentunut vaikka mulla ei mitään trial versioita ole. sori ku laitan tän tähän ketjuun mutta ajattelin että koska täs käsitellään BSPlayeria ...

3. Joni86

Joni86 Member

Trophy Points:
    16
    >Smökä
    Mediaplayerillä tekstit eivät näy ilman jotain Codeckia kuten Vobsub...
    Äänet eivät saata jossain elokuvissa näkyä sen takia ettei sulla ole AC3 Codeckia...
    >Devil_666 (mplvpx.dll) tuo tiedosto vaikuttaisi olevan joku Mediaplayerin osa ja tuosta toisesta ei ole kyllä mitään tietoa...Auttaiskohan WMP uudelleen asennus...tai jos sulla nuo tiedostot puuttuu niin koitat hommata ne googlella.

Last edited: Mar 26, 2005
  4. z3nz3

z3nz3 Regular member

Trophy Points:
    26
    onko uusin bsplayer ??

Share This Page