en saa kuvaa käännettyy ympäri... enkä löydä optionseist minkäännäköst "flip picture" vaihtoehtoo... mul on versio 0.84 enkä löydä vanhempaa versioo mistää ku kaveril on 0.83 ja sil on se "flip picture" vaihotoehto???
joo... nyt se toimii windows mediaplayeris ja DivX:ssä... mut en saa sitä vieläkään käännettyy ympäri Bsplayeris... en ees ymmärrää koko optionsii (tai mikä configures onkaan) leffat alko kyl heti toimii ku asensin sen ffdshown
Kun leffa pyörii, näkyy alapalkin pikakuvakkeena valkoinen ikoni, jota tuplaklikkaamalla pääset ffdshown asetuksiin. Sieltä Miscellaneous kohdasta löytyy "Flip video". Asetukset löytyy myös käynnistä valikon ohjelmat->ffdshow->configuration.
Mul ei tuu missää muus ku windows mediaplayeris semmone uus kuvake tonne oikeesee alakulmaa ja sielt mä sit voin laittaa tekstit sun muut mut ei missää plyeris (the palya,DivX,mediaplyer jne.) ni ei niis tuu mitää uutta kuvaketta ainakaan ffdshowhun... mut ku latoin kaikki codecit tai jotku semmoset päälle sielt configurationist ni sit se kuva käänty oikeinpäin... mitä ne codecit oikee o onks ne vähä niinku winrar sun muut mut leffa tiedostoihi???
Nyt se kuva on taas väärinpäin... nyt kyl osaan soveltaa ffdshown Bsplayeriin mut mist sielt löytyy vaihtoehto "flip picture" (en löytäny sitä millään) siin info kohas vaa lukee flipped
Nyt se toimii ja nyt mä löysin sen flip picturenki mun haukansilmällä... en älyy miten oon voinu missata sen ku oon ainaki 30 kertaa käyny kaikki kohdat läpi... oiskohan se voinu tulla niist Use overlay mixerist ja sit siit toisest ku en mä niin likinäköinen voinu olla??? no mut nyt anaki voin nauttii leffoist täysin siemauksin ja vieläpä tarkalla kuvalla...