BSPlayerin värisäädöt

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by jounis, Apr 20, 2005.

1. jounis

jounis Regular member

Trophy Points:
    26
    Onkohan mulla joku raksi ffdshown asetuksissa väärässä paikassa, kun en saa noita bsplayerin värisäätöjä oikeen toimimaan?
    Jotain avia katellessa olis mukava nostaa kuvan valoisuutta, ku tuntuu et kuva on turhan tumma.
    bsplayerin säädin kyl liikkuu, mut kuvaan sillä ei oo mitään vaikutusta.
    Eipä tuolta hakualueelta mulle mitään apuja löytynyt tähän hätään.. Uusin ffdshow ja bsplayer on käytössä.
    Pistäkääs te fiksummat mulle joku pikku tipsi tähän ongelmaan, vaikka tää nyt ei mikään elämää suurempi asia olekaan.
    Luultavasti tää on joku pikku juttu, mitä en vaan kokemattomuuttani huomaa.

2. ipzu

ipzu Guest

Jaa'a... Oletko koittanut asentaa BsPlayerin uudestaan? FfdShowssa ei varsinaisesti ole mitään säätöä, mutta siinä tuleekin useita codecceja mukana, joten koitappa säätää jokaista codeccia erikseen. Tietysti yksi vaihtoehto on, että säädät näyttösi värejä/kontrastia vaikka elokuvan katsomisen ajaksi...

3. jounis

jounis Regular member

Trophy Points:
    26
    BSpalyerin uudelleen asennus ei asiaa auttanut... Poistin ffdshown ja säädöt toimii taas.. Löytyykö muita neuvoja?
    En kyl viittis näytön asetuksia ruveta rukkailemaan aina leffan ajaksi.
    Ja jos taas joka koodekkia yks kerrallaan räpeltelee, niin siinä menee ikä ja terveys ennen kun vahingossa natsaa oikein.

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Raw Video kohdasta FFDshow:n asetuksista muistaakseni pystyy säätämään tuota (Picture properties ja Luminance gain)

Share This Page