Mitä Bud Spencer ja Terence Hill leffoja olette katsoneet? minun mielestä heidän elokuvat ovat loistavia elokuvia ja klassikoita. Kertokaa mitä Bud Spencer ja Terence Hill leffoja hyllyistänne löytyy.
Banaanipojat hula-hula saarella ja Antaa heittää. Noi löytyy hyllystä, mutta kyllä ne kaikki on tullu joskus katottua. Loistavia klassikoita.
Hyllystä ei löydy kuin Trinity ratsastaa jälleen. Paholaisen oikea käsi oli , mutta nauha meni sököks. BS & TH:n elokuvat ovat hauskoja. Kaikki lienee katsottuna , mutta nimistä ei tule mieleen kuin Miamin Superkytät (jos oikea suomennos). http://www.budspencer.de/filmographie/index.php?wer=1
Turpiin vaan ja onnea Turpiin vaan ja tuplaten Miami Superkytät I'm For The Hippopotamus My Name Is Trinity Trinity Is Still My Name Trinity ratsastaa jälleen Nuo on Trinityistä Ja sitten on vielä Nobody on nerokkain ja Nimeni on Nobody, joissa on vain Terence Hill. Nuo löytyy tällä hetkellä hyllystä.
Minun dvd hyllystä löytyy: - Siitä vaan pojat - banaanipojat hula hula saarella - nimeni on nobody - senkka nenästä pojat - turpiin vaan ja tuplaten - antaa heittää - turpiin vaan ja onnea - nimeni on trinity - trinity ratsastaa jälleen - luoja armahtaa minä en - Super sheriffi - Miamin superkytät - Mutaa kuonoon sanoo virtahepo Nuo löytyy minun hyllystä pitää kerätä poikien kaikki leffat
Hyviä komediapätkiä ovat,olen tainnut kaikki joskus katsoa. Hyllyssä ei ole kylläkään kuin 5 filmiä näiltä kaveruksilta.
Loistavia.. Huumori on viatonta ja meininki rentoa. Tosin 3 leffaa heidän tuotannostaan yhteen putkeen katsottuna alkaa vähän tökkimään. Ideahan leffoissa on aikalailla sama kaikissa, mutta.. Mutta.. Kyllä ne aina muutaman sadepäivän piristää. All The Way Boys - Siitä vaan pojat Blackie The Pirate - Pääkallolipun alla Go For It - Antaa heittää I'm From The Hippopotamus - Mutaa kuonoon sanoo virtahepo My Name Is Nobody They call me Trinity Trinity is still my name Who finds a Friend, Finds a Treasure - Banaanipojat hula-hula saarella ...Löytyy Ei muuten ensi näkemältä uskoisi, että Bud Spencer (ennen nimensä vaihdosta) oli olympiatason uimari.
joskus heti viime jääkauden jälkeen tuli(rupuisilta)vhs nauhoilta katottua: super snooper I'm From The Hippopotamus My Name Is Nobody They call me Trinity Trinity is still my name ja monta muuta joniden nimeä ei muista,onneksi futurefilm -> http://www.futurefilm.fi/dvd_leffakortti.php?id=1000537 julkaisee kaksikon leffat dvd:lle,selvä kulttuuriteko(imho).
Täytyypä taas päivittää minun Bud Spencer Ja Terence Hill Leffoja Minun dvd hyllystä löytyy: - Siitä vaan pojat - banaanipojat hula hula saarella - nimeni on nobody - senkka nenästä pojat - turpiin vaan ja tuplaten - antaa heittää - turpiin vaan ja onnea - nimeni on trinity - trinity ratsastaa jälleen - luoja armahtaa minä en - Super sheriffi iskee - Miamin superkytät - Mutaa kuonoon sanoo virtahepo - Superkyttä (Supersnooper) Terence Hill - Supersheriffi iskee jälleen (Bud Spencer) - Banana Joe (Bud Spencer) - Turpakiinni krokotiili Vhs (Bud Spencer) Nämä kaikki löytyy (tällähetkellä) dvd hyllystä. Pitää kerätä poikien kaikki leffat
Katottiin eilen Lättäjalka hämäräpuuhissa (Buddy goes west) ja ite ainakin tykkäsin kovasti. Näitä vois alkaa kattoo kyllä enemmänkin.
Täytyypä taas päivittää minun Bud Spencer Ja Terence Hill Leffoja Minun dvd hyllystä löytyy: jälleen kerran päivitys leffoihini. - Siitä vaan pojat - banaanipojat hula hula saarella - nimeni on nobody - senkka nenästä pojat - turpiin vaan ja tuplaten - antaa heittää - turpiin vaan ja onnea - nimeni on trinity - trinity ratsastaa jälleen - luoja armahtaa minä en - Super sheriffi iskee - Miamin superkytät - Mutaa kuonoon sanoo virtahepo - Superkyttä (Supersnooper) Terence Hill - Supersheriffi iskee jälleen (Bud Spencer) - Banana Joe (Bud Spencer) - Turpakiinni krokotiili Vhs (Bud Spencer) - Lättäjalka hämäräpuuhissa - Bomber (Bud Spencer) - Hyttynen (Bud Spencer) Nämä kaikki löytyy (tällähetkellä) dvd hyllystä. Pitää kerätä poikien kaikki leffat
Täytyypä taas päivittää minun Bud Spencer Ja Terence Hill Leffoja Minun dvd hyllystä löytyy: jälleen kerran päivitys leffoihini. Päivitys 9.9.2005 - Siitä vaan pojat - banaanipojat hula hula saarella - nimeni on nobody - senkka nenästä pojat - turpiin vaan ja tuplaten - antaa heittää - turpiin vaan ja onnea - nimeni on trinity - trinity ratsastaa jälleen - luoja armahtaa minä en - Super sheriffi iskee - Miamin superkytät - Mutaa kuonoon sanoo virtahepo - Superkyttä (Supersnooper) Terence Hill - Supersheriffi iskee jälleen (Bud Spencer) - Banana Joe (Bud Spencer) - Turpakiinni krokotiili Vhs (Bud Spencer) - Lättäjalka hämäräpuuhissa - Bomber (Bud Spencer) - Hyttynen (Bud Spencer) - Isonyrkki Mafian kintereillä vhs(Bud Spencer) - Lättäjalka kaupungin kovin kyttä vhs (Bud Spencer) - Lännen Vahvin vhs (Bud Spencer) - Nobody on nerokkain vhs (Terence Hill) Nämä kaikki löytyy (tällähetkellä) dvd hyllystä. Pitää kerätä poikien kaikki leffat
no niin nyt on molemmat valmiina http://www.makoz.dnsalias.net/akas.imdb/Bud_Spencer.html http://www.makoz.dnsalias.net/akas.imdb/Terence_Hill.html molemmat ovat otettu - http://akas.imdb.com olen muokannut niitä seuraavanlaisesti: - lisännyt elokuvia - vahvistanut Suomi elokuvat - lisännyt välit - kaikki mahdolliset linkit menevät alkuperäiselle sivulle
Nämä kaksi on aika klassikko näyttelijöitä... Ja aina yhtä koomista oli Budin yksi isku päähän taktiikka ja äijää lensi... )) Lähestulkoon kaikki Trinity ja Nobody sarjojen leffat on tullu katteltua ja hukattua jonnekkin enään ei hyllyä korista kuin Lucky Luke... Daamn...