Budjetti 600e. Windows 7 mukaan. Toimistokäyttään ja ohjelmat hyödyntävät HT ominaisuutta, mutta tiukka budjetti. Kotelo 2x4 muistit Virtalähde Asema SSD Kiintolevy Windows 7 Cooleri 676e olis hinta. Oisko tältä pohjalta suunnittelemaan, nopsaa kasattu setti.
Ei näy pahaa vikaa. Halvempi emo varmaan kelpaa, halvempi koppa kans ja riittäskö 128 giganen SSD yksinään?
Noo haluan vain tarpeeksi usb liittimiä ja esata liitännän. Täytyy harkita asiaa, saatan pelkästään sellaisen laittaa. Kopan saatan vaihtaa. Näyttis oli integroitu prossuun? Olen saattanut kehityksestä tipahtaa...
Näyttis puuttuu. FX-sarjan prossuissa ei ole näyttistä, eikä tuossa emossakaan ole. Pakettiin halpa erillinen näyttis, emo integroidulla näyttiksellä tai prossun vaihto Llanoon tai Trinityyn.
Miksi fm1?kun on jo fm2:kin,eikö se olisi järkevämpi valinta? ainakin omasta mielestäni se olisi,en sitten tiedä muiden mielipidettä tuohon...
.... Minähän olen jo aivan pihalla. Laitetaas Phenom X4 prossuksi ja emolevy, jossa on itegroitu, mutta mistä minä sellaisen löydän. Ei vaan näy silentrigin sivuilla. Miksi minusta tuntuu että tämä valikoima on erittäin yksipuolinen...
Jos otat Rigin valikoimista tuon Llanon, niin ottaisin suoraa sen tehokkaamman version kun hintaeroa on pari euroa.
Sinulla on tuossa aloituksessa suurinpiirtein kaikki muu paitsi Win 7 vinksallaan. Otetaanko alusta AMD ? FX vai FM1 FM2 ei vielä löydy.
Koska Llano ei sovi FM2-kantaan. Jompi kumpi pitää vaihtaa, emo tai prossu. Silent rigissä ei tosiaan näytä olevan yhtään AM3(+)-emoa, jossa olisi näyttis. Llano tai Trinity olisi siis ehkä parempi vaihtoehto. Miksei toimistokäyttöön tietysti myös joku i3-setti kävisi...
jos jimmsistä tilaa,niin sieltä löytyy fm2:s kamaa http://www.jimms.fi/listaa/1034 prossut http://www.jimms.fi/listaa/1035 emot
Väärin, vain nättis puuttuu. Alustahan tietysti määräytyy itsestään parhaan teho/hinta/ominaisuudet suhteen. Jimsiltä en tilaa tällä kertaa. Systemastorestakaan ei löydy sellaisia osia mitä haen... Täytyy etsiä sopiva prossu ja emolevy.