Nyt sitten ois saatava uusi ja halpa näyttis. Kellään kokemuksia Geforce FX5700 LE 128mb-näytönohjaimista taikkapa Radeon 9550 128mb 128bit-korteista ? Jos ratukka niin Sapphire, geforcesta en tiedä. Tosiaan budjetti on minimaalinen, enintään siinä 100 euron paikkeilla. Tuossa geforcessa houkutteli tuo 256-bittinen muistiväylä ja muutenkin ihan suhtkoht-korkeat kellot. Geforcen hinta on n. 85-90e, kun taas radeonin saa n. 60-70e.
Ite suosittelen tätä: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=15395 Itellä samanlainen ja olen ollut tyytyväinen..
Joo Club3d:tä en osta enää, ellen sitten TOSI halvalla saa. Mutta tietysti tuosta on sitten se Sapphiren versio..mutta eniten kiinnostaa tuo Geforce FX5700 LE, eli onko tästä kortista kellään kokemusta ?
Tos olis kans varmaan ihan hyvä kortti joka toki menee himppu yli sen sadan juron... SAPPHIRE R9600 XT 128MB MUISTI: 128 MB PIIRISARJA: ATI RADEON 9600XT MUISTITEKNOLOGIA: DDRRAM VÄYLÄ: AGP 8X AGP 4X RAMDAC (MHz): 400 MHz VIRKISTYSTAAJUUS (max res): 85 Hz KELLOTAAJUUS (ENGINE) MHz: 500 MHz RESOLUUTIO MAX: 2048x1536 KELLOTAAJUUS (MEMORY) MHz: 650 MHz DVD-TUKI: OHJAIMELTA OHJAIMELTA KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ: Windows XP Windows 98 SE Windows ME Windows 2000 PAKKAUS: RETAIL TUETTUJEN NÄYTTÖJEN MÄÄRÄ (KPL): 1 X VGA & 1 X DVI/VGA LIITÄNNÄT OUT: TV-OUT&DVI MUISTIVÄYLÄN LEVEYS (BIT): 128 hinta: 135.4 EUR
Joo olishan toi hyvä mut sanoinkin [bold]enintään[/bold] 100e ! Eli sen yli ei budjetti saa missään nimessä mennä. Ja käytettyä ei oikeen uskalla ostaa, kun niitä on kuitenkin kelloteltu vaikka toisin sanovatkin.
Älä mee ostaa tuota geforcee. Noi le:t on rampautettuja malleja..Osta mielummin toi minkä mä aikasemmin sanoin tai sit toi radeon 9550..Ja minkä takia et osta Club3d:tä??ite oon ainaki ollu tyytyväinen omaani.
Tiedän kyllä että noi le:t on rampautettuja..mutta saa nyt nähdä minkä ostan..ja Clubista on huonoja kokemuksia.