Buffalo Airstation Whr-G125 kokemuksia

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Jalppis, Dec 17, 2008.

  1. Jalppis

    Jalppis Member

    Joined:
    Nov 11, 2007
    Messages:
    43
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Olen ostamassa kyseistä boksia. Olisin kiitollinen jos joku voisi pistää tänne kokemuksia kyseisestä laitteesta. Toimiiko hyvin? Ja siis pitäisikö toimia kun laittaa vaan boksista piuhat seinään?
     
  2. Rosten

    Rosten Member

    Joined:
    Aug 20, 2005
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itsellä ollut käytössä kyseinen modeemi hetken ja voin sanoa että hyvin pelaa!

    Tuosta asennuksesta sen verran että itsellä meni hetki niiden johtojen kanssa sählätessä, mutta kun rauhoittui ja katsoi ohjeita ja käytti päätään niin johan rupesi toimimaan.

    Suosittelen!
     
  3. adusti

    adusti Member

    Joined:
    Dec 9, 2008
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itseäni kiinnostaa kyseinen purkki myös, hinta pisti ensimmäisenä silmään... Se sopisi budjettiini loistavasti.
    Tällä hetkellä ongelmani on, että minulla on ainoastaa ADSL modeemi / reititin / Wlan tukiasema samassa purkissa (Zyxel P-660HW-D1) ja Wlan yhteyteni pätkii jatkuvasti. Luin aiempia postauksia tästä minun purkistani ja ilmeisesti ei vaan kestä kaikkea liikennettä ja sen takia Wlan yhteys kaatuilee.

    Eli tämä purkki siltaus tilaan nykyisen reitittimeni jatkoksi olisi minulle varmaan hyvä ratkaisu.

     
  4. Ofhold

    Ofhold Member

    Joined:
    Sep 8, 2005
    Messages:
    83
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16

    Samainen boksi löytyy, Pöytäkone johdolla kiini ja kannettavalla langattomasti.

    Voisiko joku teistä samaista laitetta käyttäny neuvoa vielä tuon suojauksen?

    Ohjelmistolla suojasin, ja "onnistuikin"; eli verkkoa etsiessä näkyi että kyseinen verkko on suojattuna, mutta en päässy verkkoon langattomalla sisään.

    Elikkä ohjeita ohjeita.. =p

    Kiittäen Hold.
     

Share This Page