Buffalo AirStation WHR-G54S

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by -Pertsa-, Jan 6, 2007.

  1. -Pertsa-

    -Pertsa- Member

    Joined:
    Mar 20, 2005
    Messages:
    80
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Tuollaista laitetta oon katellu, onko wlanin kantama kuin hyvä? Kun pitäisi toi langaton saada yltämään joka puolelle isoa taloa. Nykyisen Zyxel 660HW:n kantomatka ei riitä alkuunkaan. Mun huone on n. 10m päässä boksista kahden tiiliseinän takana, toimisko kuin hyvin?

    Ja teidän kokemuksia boksista olisi kiva lukea. :)
     
  2. Jartsis

    Jartsis Member

    Joined:
    Dec 29, 2006
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tuosta juuri kyseisestä buffalon mallista en valitettavasti osaa sanoa, mutta itseltäni löytyy Buffalon malli WBR-G54, jonka kantama ei ainakaan todellakaan ole mikään mahtava. Saattaa tietysti tuokin ongelma parantua huomattavasti, jos jaksaa lisäantenniviritelmiä laittaa..
     
  3. -Pertsa-

    -Pertsa- Member

    Joined:
    Mar 20, 2005
    Messages:
    80
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
  4. Koskinen1

    Koskinen1 Member

    Joined:
    Jan 25, 2005
    Messages:
    95
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Itelläni on tuo G54S ja kyllä kahden seinän läpi singnaali on "Erittäin hyvä". Matkaa on noin 7 metriä. Ei ole vielä kertaakaan ollut mitään ongelmaa että ei olisi singnaali riittänyt :)
     
  5. -Pertsa-

    -Pertsa- Member

    Joined:
    Mar 20, 2005
    Messages:
    80
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Kiitos Koskinen1 tiedosta. :)

    Mutta luulen että hankin kuitenkin tuon tehokkaamman mallin, talo ja piha on suuri, niin ei kuitenkaan hukkaan menis. Kesällä olis muutenki kiva ulkona päästä surffaamaan.

    Nuohan ovat kuitenkin muuten samat laitteet mutta toinen on vain tehokkaampi ja siinä on se mimo ominaisuus? Tai näin olen lukenut.

    http://www.buffalo-technology.com/products/product-detail.php?productid=125&categoryid=6
    http://www.buffalo-technology.com/products/product-detail.php?productid=124&categoryid=28
     

Share This Page