BUFFALO LS-GL-EM8C5

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Jugelix, Jan 14, 2007.

  1. Jugelix

    Jugelix Member

    Joined:
    Jun 7, 2004
    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Terve kaikille! Oliskohan kellään aiheessa mainittua verkkokovalevyä,-- kokemuksia siitä? Itse sain juuri tällaisen laitteen kotiin, mutta ei sitten millään näy verkossa!! Onkohan laite tehtaan jäljeltä sökö?? Olen nyt paininut sen kanssa pari päivää, mutta ei. Telewell 2000 routerissa kiinni ja muut yhteydet lähiverkossa toimii kyllä, WLAN sekä langallinen yhteys.
    Niin sellainenkin ongelma on, että WLAN-koneet ja langalliset koneet eivät näe toisiaan, mutta langattomat näkevät toisensa, sekä langalliset näkevät toisensa, mutta langaton ei nää langallista konetta????? Loppuu äly tähän paikkaan!! OP-system on WIN XP. Jos joku voisi auttaa asiaan, niin ikuisesti olen kiitollinen!
    T: jugelix
     
  2. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Saakohan nuo laitteet mitkä IP-osoitteet (eli kaikki laitteet ovat varmasti samassa aliverkossa)?
     
  3. Jugelix

    Jugelix Member

    Joined:
    Jun 7, 2004
    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joops, olin asiasta yhteydessä Telewell-tukeen ja kokeiltiin muutamia juttuja, lopulta kun ei tullut hommaan järkeä, niin päivitin modeemin bioksen uusimpaan versioon ja kuinka ollakaan, ongelmat katosivat sen tien, eli juttu pelittää mainiosti!!
    Tämä vinkkinä niille, joilla mahdollisesti on tai tulee olemaan ongelmia mainitun verkkokovalevyn kanssa!

    T: Jugelix
     

Share This Page