Buffalo WHR-G300N V2 todella iso ongelma !

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Donut200, Oct 10, 2010.

  1. Donut200

    Donut200 Regular member

    Joined:
    May 7, 2009
    Messages:
    232
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Hei!Kyseinen laite on ollut käytössä nyt pari kuukautta, mutta nyt ei jostakin syystä päästä nettiin.Olen tässä n. viikon yrittänyt saada tätä toimimaan.Pääsen nettiin, jos tökkään ethernet piuhan suoraa modeemista koneeseen, mutta kun laitan tämän purkin väliin, ja avaan selaimen, menee tämä vain jonnekin Buffalon omaan yhteyden auto-detectiin.Siinä se jotakin tekee n. 30sekuntia ja välillä lataa sivua uudelleen.Lopulta sanoo No server was detected.DHCP Server or PPPoE Server not found.Jatkotoimenpiteeksi tarjoaa vain Retryä.Tämä ei siis suostu menemään minnekään muualle kuin tuonne asetusclienttiin.Olen yrittänyt googlailla tätä ongelmaa, ja mullakin on esiintynyt tätä.En kuitenkaa ole oikein ymmärtänyt mitä pitäisi tehdä.Olen päivittänyt tähän uusimman firmwaren.Toivottavasti joku osaa auttaa!

    E:Nyt sörkin jotain asetuksia, ja en pääse enää sinne asetuksiin.Vissiin vaihoin jotain IP:tä.Tietäisittekö miten saisin palautettua tuohon tehdasasetukset?Oli jo tänään n. tunnin pois seinästä, mutta asetukset säilyivät.
     
    Last edited: Oct 10, 2010
  2. 1pertti

    1pertti Senior member

    Joined:
    Sep 10, 2008
    Messages:
    9,156
    Likes Received:
    1,219
    Trophy Points:
    243
  3. Donut200

    Donut200 Regular member

    Joined:
    May 7, 2009
    Messages:
    232
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26

Share This Page