Buffalo wireless-g, usb vastaanotin ei toimi

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Jha72, Oct 15, 2008.

  1. Jha72

    Jha72 Member

    Joined:
    Feb 10, 2008
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tietokone ei tunnista wlan vastaanotintani koska en pysty asentamaan ajureita. Windows herjaa, että ei pysty asentamaan ajureita loppuun asti koska ohjelma ei läpäise windowsin logo-testiä. Kun painaa että jatka asennusta ei ohjelma asenna ajureita loppuun asti vaan jättää asennuksen puolitiehen eikä kone tunnista laitetta.

    Ajuureita olen yrittänyt etsiä netin syövereistä, mutta tuloksetta.
    HELP?
     
  2. Iguanodon

    Iguanodon Guest

    Mikä Windows? Tarkka sovittimen malli?
    Kannattaa kokeilla sovitinta myös eri USB-portteissa.
     
  3. Jha72

    Jha72 Member

    Joined:
    Feb 10, 2008
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Xp windowssi, service pack 2, sovittimen malli on Buffalo AirStation WLI-U2-KG54L. Oon kokellu eri usb porteissa ja kohta loppuu jo kärsivällisyys :D
     
  4. Iguanodon

    Iguanodon Guest


    Täältä löytyy Buffalon sivuilla oleva uusin ajuri.

     
  5. Moole

    Moole Member

    Joined:
    Dec 21, 2008
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Saitko vastaanottimen toimimaan? Mulla on sama ongelma ja ajattelin toisen merkkisen ostamista.
     
  6. Jha72

    Jha72 Member

    Joined:
    Feb 10, 2008
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jees, mullaki meinas jo toivo mennä, mutta kokeilin tuossa muutaman viikon tauon jälkeen uudestaan sitä asentamista ja se alko pelittään. Pitää vaan seurata ne ohjeet supertarkasti; kuten milloin liitetään se tikku koneeseen kiinni jne. Ite olen aina törkänny sen tikun koneeseen kiinni ja alkanu asentelemaan, mutta se tikku pitäää laittaa kiinni vasta kun se asennus ohjelma niin sanoo. Kokeile vielä parikertaa ennen kun vaihdat merkkiä, sillä toimiessaan vastaanotin on todella laadukas ja ajaa asiansa.
     

Share This Page