C Asema täynnä vaikka tilaa on?

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Sonata_86, Oct 31, 2003.

1. Sonata_86

Sonata_86 Guest

Kertokaapas kun C asemalla on tilaa vielä pari Gigaa ja silti windows ilmottelee kokoajan(n. 10s välein) että levytila asemalta C on vähissä ja plaa plaa plaa..
    Mulla on kyllä tuo p2p ohjelma päällä mutta kokeilin sammuttaa sen ja silti niitä tuli vaa kokoajan. Mikäköhän ihme juttu toi on? C:lle ei voi kopioida mitään muutaku sen p2p ohjelman tiedostoja mitä sieltä tulee.

2. Olvi

Olvi Member

Trophy Points:
    16
    Näyttääkö MyComputer että tilaa on vielä 2Gigaa? p2p softa yleensä varaa tilan latauksessa oleville tiedostoille, mutta sen pitäisi näkyä tuolla MyComputerissa.
    Kuinka iso kovalevy sulla on? Wintoosa muistaakseni valittaa tota sitten kun 10% on enään vapaana. Sen saa jostain muutettua, mutta en muista mistä..

3. Sonata_86

Sonata_86 Guest

joo my computer näyttää 2GB ja kovalevy on 40GB. Kyllä se on ilmottanu ennen aina ku on ollu 100MB tilaa enää jälellä. ota sitte selvää näistä windowsin virityksistä..prkl

4. PK66

PK66 Regular member

Trophy Points:
    26
    Olisikohan niin, että sulla on asetuksissa sillain, että Wintoosa määrittelee itse näennäesmuistin(swapin) koon ja siksi sulta loppuu levytila kesken?

5. Netti

Netti Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu että sellasta ei kannata latailla liikaa musaa koneelle laita vaikka levylle välillä jos oikein rupeaa ahtaaksi käymään tila sitten musat roskiin ja pönttö tyhjäksi ja sen jälkeen levyn eheytys tai jos kyseessä on win98 scandisk itselläni on 60giganen samsung ja oon pärjänny hyvin jos ei sitten osta ja asenna isoja pelejä

6. Sonata_86

Sonata_86 Guest

Nyt vika löytyi.. F-secure löysi kolme matoa koneelta..=) Ne on nyt historiaa ja niin on ongelmatkin.

Share This Page