Kertokaapas kun C asemalla on tilaa vielä pari Gigaa ja silti windows ilmottelee kokoajan(n. 10s välein) että levytila asemalta C on vähissä ja plaa plaa plaa.. Mulla on kyllä tuo p2p ohjelma päällä mutta kokeilin sammuttaa sen ja silti niitä tuli vaa kokoajan. Mikäköhän ihme juttu toi on? C:lle ei voi kopioida mitään muutaku sen p2p ohjelman tiedostoja mitä sieltä tulee.
Näyttääkö MyComputer että tilaa on vielä 2Gigaa? p2p softa yleensä varaa tilan latauksessa oleville tiedostoille, mutta sen pitäisi näkyä tuolla MyComputerissa. Kuinka iso kovalevy sulla on? Wintoosa muistaakseni valittaa tota sitten kun 10% on enään vapaana. Sen saa jostain muutettua, mutta en muista mistä..
joo my computer näyttää 2GB ja kovalevy on 40GB. Kyllä se on ilmottanu ennen aina ku on ollu 100MB tilaa enää jälellä. ota sitte selvää näistä windowsin virityksistä..prkl
Olisikohan niin, että sulla on asetuksissa sillain, että Wintoosa määrittelee itse näennäesmuistin(swapin) koon ja siksi sulta loppuu levytila kesken?
Juu että sellasta ei kannata latailla liikaa musaa koneelle laita vaikka levylle välillä jos oikein rupeaa ahtaaksi käymään tila sitten musat roskiin ja pönttö tyhjäksi ja sen jälkeen levyn eheytys tai jos kyseessä on win98 scandisk itselläni on 60giganen samsung ja oon pärjänny hyvin jos ei sitten osta ja asenna isoja pelejä
Nyt vika löytyi.. F-secure löysi kolme matoa koneelta..=) Ne on nyt historiaa ja niin on ongelmatkin.