Eli mulla olis pari kysymystä. 1. Kun pelaan C&C Tiberium Warsia ja, kun tuo pitää rekisteröidä ennenkuin pääsee nettipeliin. Niin jos rekisteröin sen ja jos joskus uninstallaan sen, niin saako sen vielä asennettua uudelleen/pääseekö nettipeliin/pelaamaan vielä? 2. Kun menen Renegadessa (The First Decade-versio) nettipeliin ja yritän kirjautua vanhalla käyttäjälläni (Poistin pelin ja asensin 3v päästä uudestaan), niin se väittää jotain olikohan: "Could not connect" tai jotain sinne päin ja sanoo myös että joku westwood juttu puuttuu. 3. Ja vielä kun menen Generalssiin/Zero Hour :iin (The First Decade) ja yritän mennä nettiin pelaamaan (sama juttu kun renegade) yritän kirjautua vanhalla käyttäjällä se sanoo muistaakseni sanoi jotain tänne päin: "Wrong login information" tjsp. Kiitoksia avuista. PS. Kirjotin aika nopeaan, että voi olla kirjoitusvirheitä. Tällä hetkellä pelejä ei ole asennettuna, joten en muista tarkkaan nuita error ilmotuksia (Formatoin koneen lyhyt aika sitten). Olisi kiva jos tähän vastattaisiin pian. Edit: Käyttöjärjestelmänä on Vista (32-bittinen).
1, kyllä 2. ne on saattanut sulkea serverit ksoka pelasin yhdessä vaiiheessa niin siel oli vain 300 pelaajaa (pelasin 3 päivää) 3. sama oongelma oli itlselläni muistaakseni
Kiitän, tuosta vielä että generals toimi ennen, renegade myös. Tosta vielä että en päässy enne ees server listiin... Editti: Elikkä Renegaden toimimattomuus johtui siitä, että mulla on Vista konees... Kun taas mun toises konees on XP ja sillä toimi, Generalssia en oo ees yrittäny. C&C 3 ei menny nettiin kun joku oli kuulemma hakkeroinu EA:n serverit... (Noin sano 2 tyyppii c&c:n virallisten sivujen foorumilla. Servereiden pitäis olla muutaman päivän päästä pystyssä.