Ostin joulukuun puolen välin jälkeen digipoksin ja mukaan sain c+ ilmaiskortin. Ei lähteny toimimaan millään, noh, nyt tammikuun lopussa alkoi näkymään? Onko muilla käynyt samoin? Ja miten kortin kans tulee toimia että pitääkö se palauttaa c+:lla oma-aloitteisesti vai ottaako ne yhteyttä tms.?
Edelleen siis kanavat näkyy, osaiskiko joku vastata että miksi edeleen näkyy? Voiko mulle tulla perästäpäin kuukausimaksut? Alan jo huolestua ku 2 viikon kortilla on näkynyt jo kuukauden ajan...
Eikös noi 2 viikon kortit pitäis palautaa itse, jos kuitenkin päättää pitää kortin pitäis jossain vaiheessa tipahtaa postiluukusta lasku. Näin muistan lukeneeni jostain...
Ei tarvi korttia palauttaa, mutta tilaus pitää perua sen 2 viikon sisällä tai joutuu maksamaan liittymismaksun ja puolen vuoden katselut.
Hieman harmittaa jos tulee lasku postissa, laitoinki jo canalditalille emailia. Liikkeestä josta sain sen digiboksin mukana joulukuussa, sanottiin että se toimii sen kaka viikkoa ja sitten loppuu näkyminen eikä laskua tule.
Mistä liikkeestä tämän canaalin kortin otit? Kyllä liikkeen olisi kuulunut kertoa, että tämä kortti pitää irtisanoa jos ei halua jatkaa tilausta nk. ilmaisen jakson jälkeen. Tiedoksi et muuten kyllä alkaa laskua tulemaan koska olet hyväksynyt ilmoittamatta jättämisellä tämän puolen vuoden sopimuksen.
Eikös normaalisti laskutusväli ole 1 kk ja eräpäivä on kuukauden viimeinen päivä. Jos veloitus tapahtuu jälkikäteen niin laskun pitäisi tulla lähipäivinä. Voiko näissä liikkeissä jaettavissa korteissa käydä niinsanotusti "munkki" ja tieto kortin käyttöönotosta jäänyt CD:ltä matkanvarrelle? Vai aktivoiko CD tuon kortin aina?
Jos kyse on tästä kahden viikon ilmaiskokeilukampanjasta, niin luulisi että kortin saadakseen pitäisi allekirjoittaa Canaalin sopimusehdot. Kyseessä on sentään käsittääkseni yhteensä 212 euron hintainen 6+2kk sitova tilaus, mikäli ei ilmoita 14vrk:n kuluessa peruutusta. http://www.parempitv.com
Noniin, nyt näköjään loppu kanavien näkyminen, aika kauan tuo 2 viikon ilmaisaika kestikin, 1.5kk? no ei se mitään haitannu, jos ei laskua tule
Mielenkiintoinen kortti, kun toimi näin kauan. Toiminta katkesi yhteydenoton jälkeen eivätkä lähteneet laskuttamaan vaikka aikaa oli kulunut yli kaksi viikkoa.
itse pistin mailina peruutuksen jo pari viikkoa sitten ja vielä vain näkyy sillä kortilla tällä viikolla tuli kirje että peruutuksenne on ok.pidä kortti JOS vaikka tarviit joskus vielä tilatessasi paketin.
samat sanat täältä,, yritin puhelinperua sopimusta 2vk:n katseluajan lopussa, sattui vain niin ettei päässyt vaikka miten yritti ja lopussa alkoi vielä se sama tervetuloa laulu kuulumaan ja numeroita voit painella mitä haluat tehdä.. muuten hyvä muttei tehnyt muuta ku alkuun aina.. joten päätin perua sähköpostitse, ja varmuuden vuoksi säilytin sähköpostiviestini ja palautusviestin siitä että palaute mennyt perille. no siitä 3vkoa eteenpäin napsahti luukusta lasku, ei ku yrittää soittaa ja ei pääse mut onneks n.30minsan jonotuksen jälkeen pääsin ja ilmoitin asiasta ja peruutuksesta , sanoivat vain etteivät ole vielä käsitelleet viestejä sinne asti(3-4vk:n jono posteissa). no se löytyi ja peruminen onnistui. kortti näkyy niinkauan kuin vaihtavat taas koodeja
Kuin myös, peruin heti kun kanavat alko näkyy, mitään viestiä ei c+ tullu, kanavat näkyi 2vko 5pv, ois ne voinne vähän kauemminkin näkyä
Markantalosta sai kantaasiakas tarjouksena canalin kuukaudeksi ilman veloitusta. Kävin kortin hakemassa ja ehdin katsella kanavia noin 3 viikkoa kunnes postista lävähti canalin kirje jonka mukana tuli toinen kortti ja pahoittelut siitä että kortin saapuminen oli kestänyt niin kauan. Hyvityksenä olivat aktivoineet kortin toimimaan vielä seuraavan kuun loppuun! =)Katselin sitten pari kuukautta canalia ilmaiseksi jonka jälkeen soitin asiakaspalveluun ja peruin jatkotilauksen. Että tällänen tapaus!
Reilun kuukauden jälkeen c+ vastas mun sähköpostiin. Ovat kyllä kohtalaisen ripeitä vastaamaan posteihin! Ei kyllä kiinnostakaan olla noiden asiakkaana... >Saimme Teiltä sähköpostiviestin jokin aika sitten ja >pahoittelemme syvästi että emme ole vielä kyenneet >vastaamaan Teille >henkilökohtaisesti. > >Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut, sillä Paremmalla >TV:llä on vieläkin suurempi kysyntä kuin osasimme >odottaa. Olemme nyt lisänneet resursseja jotta voimme >vastata kaikkiin sähköpostitse tuleviin >yhteydenottoihin mahdollisimman pian. Siksi pyytäisin >Teitä vielä varmistamaan yhteydenottopyyntönne >lähettämällä uuden sähköpostin osoitteeseen: >asiakaspalvelu@canaldigital.fi. > >Asianne käsittelyn helpottamiseksi, pyytäisimme Teitä >ilmoittamaan asiakasnumeronne tai katselukorttinne >sarjanumeron. >Olemme erittäin pahoillamme tästä viivästyksestä ja >toivomme, että voimme palvella teitä jatkossa >odotustenne mukaisesti.