CableCryptiä asennettaessa valittaa, että DSDrv.dll was not found ?? Read Me:ssä kertoo että Put ccrypt.exe in the dscaler folder - mutta ei tunnu olevan hyötyä. En ainakaan minä osannut. Mikähän avuksi ??? Kertokaa....
muistelisin että jossain oli juttua,että ton dscalerin versio pitäis olla 3.1 tai jotain sinne päin elikkäs vanhempi versio....en oo ite kokeillu,joten en oo 100%varma, mut kantsii kokeilla..
Joo pitää olla dscaler 3.1. Itse olen kokeillut dscaler 3.1 ja cablecrypt 1.50 mutta enpä ole saanut toimimaan sen kummemmin. Johtunee varmaan siitä että en osaa säätää...
Joo ei toimi mullakaan, mul on enemmän se ongelma et tv kortti on hauppauge pci chipset model 881 ja mikään crypteri softa ei tue sitä, jos joku sattuis tietää mistä sellasen sais nii vois vaisk emailiin lähettää softan/osoitteen mistä sen saa, oon nyt 2 kokonaista päivää tapellu ton kanssa varmaan 20 eri crypteri softaa kovolla eikä mikään niistä tue mun korttia.
win tv stereo nicam on mullakin eli sitä uudempaa piirisarjaa siis.. ei auta kuin odotella/vaihtaa kortti vanhempaan.