Call Of Duty 2 ja Skype

Discussion in 'PC:n pelit' started by Juh11o, Mar 28, 2010.

1. Juh11o

Juh11o Regular member

Trophy Points:
    28
    Eli ostin parivuotta sitten Call Of Duty 2 PC pelin. Nyt sitten viimeisen kuukauden aikana on tullut ongelma. Meillä on porukalla noin kahdeksalla tyypillä tämä peli, ja pelailemme omassa serverissämme, mutta minun ääntäni ei kuulu, muutakuin hyvin pätkien silloin kun CoD on auki (siis skypepuhelussa). Kun suljen codin, minua taas kuullaan normaalisti. Puheluiden aikana minä kuulen normaalisti kavereita ja pystyn pelaamaan ilman lagia. Asensin CoDin uudestaan, mutta ei auttanut. Jos vaihdan ääniasetuksia ja yritän connectaa serveriin, tulee ilmoitus CoDin kaatumisesta. Todella ärsyttävä ongelma, kun on tottunut puhumaan kesken pelin, mutta toiset eivät kuulekkaan.

2. Tooomas

Tooomas Member

Trophy Points:
    16
    mikä OS ja mikä versio codista
    mulla joskus pari vuotta sitten oli ongelma 1.2 versiossa ja skypessä. siksi vaihdoinkin venttiin joka muuten kannattaa tehdä.
    skype<Ventrilo

3. Juh11o

Juh11o Regular member

Trophy Points:
    28
    Mulla on Windows Vista Home Premium ja 1.3 patch ladattu. Mikäs tää Ventrilo on? En oo kuullu enne. Pystyyks sil vastaannottaa/soittaa skype puhelita? Koska mulla on kyllä kaikki yhteydenpito mesessä ja skypessä..

Share This Page