Jokos on porukka ehtinyt testailemaan kyseistä demoa? Itse tuossa pari kertaa mätin sen ajankuluksi läpi ja täytyy kyllä sanoa että pettymys oli kova. Demo on lyhyt suuresta koostaan huolimatta, joka ei sinänsä yllättänyt, mutta grafiikkojen lisäksi juuri muuta positiivista sanottavaa ei SP:stä jäänyt: Miinukset: -Samaa putkijuoksua mitä ennenkin. -Itse teet kaikki hommat ja muut tulevat perässä. -Odotin fysiikanmallinnukselta PALJON enemmän, esimerkiksi mikään ei oikeasti hajoa vaikka kuinka naattia nakkelet ja vihulaisten "kuoleminen" ei juuri aidolta vaikuttanut(vrt. HL2). -Miksei vihut tai itse kuole millään? Veteran tasokaan ei tuottanut minkäänlaisia ongelmia selvitä hengissä, myös vihuilla tuntui olevan sama meininki, kolme neljä headshottia tarvi vihollisen pudottamiseen. -Kaveri muisti aina varoittaa minua saksalaisen heittämästä kranaatista, mutta ei itse ymmärtänyt suojautua (tekoäly) -Vielä kerran: ei ainakaan lähemmäs realistisuutta olla menty Plussat: +Hieno grafiikan laatu +Kohtuulliset laitteistovaatimukset, toimii vanhemmallakin raudalla +Mahdollisuus DirectX 7 modeen Kyllä tämä silti menee meikäläisen hankintalistalle multiplayerin takia. Vähän enemmän uudistuksia olisin silti toivonut. Laitellaanpa ne laitteistovaatimukset vielä: Minimum Requirements 1, 4 GHz Prozessor (Celeron / Duron) 512 MB RAM ATi Radeon 9200 / GeForce 4 Optimum Requirements 2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4) 1 GB RAM ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900
Tänään latasin kyseisen demon ja pelailin pari kertaa läpi. Samaa peliarvio myös täältä. Toivottavasti pelin täysversioon tulee vielä parannuksia. Pelailen netissä Call of Duty: United Offensive -peliä ja sen eri modeja netissä, joten kyllä aioin hankkia tuon uuden version myös heti kun se ilmestyy.
Samaa paskaa jossa muutamalla scriptatulla pätkällä yritetään luoda se siellä olemisen tunnelma. Panostaisivat nuo pelintekijät fysiikkaan (esineet hajoavat ja liikkuvat etc.) ennemmin kuin grafiikkaan. Luonnolliselta tuntuva ympäristö johon voisi oikeast vaikuttaa toisi jotain uutta ja mielenkiintoista.Moninpeli voi olla tämän pelin pelastus, yksinpeli ei tarjonnut mitään uutta.
mua häiritsi se ettei nähny omia heltejä... muuten vaikutti hienolta, iha mukava meininki, tosin grafiikat vois olla hienommat(en kyllä kattonu options et pystyyks laittaa paremmaks) Toivon että keksivät jotain uutta... Juu niin kuin useassa muussa vastaavissa peleissä ni vähän häiritsee jos vetää saman kohdan aina uudestaan ja se on AINA aivan samanlainen
Demossa olevat soltut pystyy vaihtamaan eli omista tulee saksalaisia ja vastustajista brittejä imuroimalla ja asentamalla tuolta pieni modi: http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=1272&id=5517 Modi ei muuta demossa mitään muuta kuin kansalaisuuden ja aseet.
Health:ia ei näy koska se terveys homma toimii sillälailla että jos saa liikaa iskuja hetkessä niin silloin voi vain kuolla. Jos menet suojaan ja odotat siellä hetken niin olet taas terve kuin pukki (tai jos et ole saanut iskuja vähään aikaan niin olet täysin terve).
Realistinen peli, kyllähän sitä sakut kestää kolme 9mm luotia päässä jatkaa sotimista...ja etenkin siitä tykään ,että pojat hyppää kutien tielle ja näin ammutaan omia. Ei näin pelejä paranneta.ei. ei. enpä taida ainakaan normaalihintaa pelistä maksaa, ehken edes alekorista. eikä grafiikkakaan nyt hirveän paljon ykkösosasta eroa.
Call of duty 2 koko peli oli kyllä hienoinen pettymys lyhyyden takia. Muuten ihan kiva räiskintä mutta niin lyhyt että harmittaa. Viimeinen kenttä oli suorastaan surkea, pari tankkia piti tuhota ja siinä se. Odotin koko ajan että tulee joku hieno loppu leveli mutta ei mitään järisyttävää tullut jos ei Saksan tykistö tulta lasketa viimeistä edeltävässä kentässä mukaan. Ja netti pelissä sama meno jatkuu kuin ennenkin, äijät pomppii kuin jänikset koko ajan ja voi hyppiä korkeitten talojen katolta kuolematta kertaakaan. Eli nettipeliäkään ei parannettu yhtään edellisestä. Yksinpelin kentät paikoitellen aika laajoja mutta näkymättömiä esteitä löytyy joka nurkasta joten menee putkijuoksuksi pahasti scriptatulla meiningillä.
käyttävät CoD2:ssa samaa ideaa kuin 1:ssä => tehdään lyhyt peli ja sit siihen lisäosa = rahastetaan lisää. Ihan kiva peli sinällään, gfx ei nyt mua ainakaan "järisyttänyt" - hyvin samanlainen peli kaikin puolin kuin eka (myös nettipelin osalta)...edelleen toiseksi paras fps mp imo - heti SoF2:n jälkeen enemmän tai vähemmän 1:n puhdas jatko-osa..hiukan rahat vex meininkiä. Mutta olihan tuo sp ihan "huba" - niin pitkään kun se kesti (ei kauan).
Toivottovasti tohon peliin tulee ees lisäosa missä on korjattu ton pelin viat mitä ei enää aika varmaan tohon cod2 patcheillä lisätä, esim. sprintti, kranaattien "cookkaus" ja vähän parempi healtti systeemi