Miten odotatte Call Of Duty 2:sen julkaisua? (julkaisu USA:ssa 25.10.2005) ainakin Gamespotin tietojen mukaan. Itse kyllä odotan suurella innolla kyseisen pelin julkaisua.
mielenkiinnolla, peliä kun on kehuttu jo nyt. mutta kun peli rantautuu se tulee jakamaan mielipiteet kuten aina pelien kanssa tapahtuu. eräs saittilainen ei viitsinyt pelata uusinta medal of honoria (pc) kun taas eräs nettiarvostelija tuumasi että se saa erityismaininnan.
Demon perusteella en mitään erikoista, samaa paskaa scriptattua putkijuoksua tuo oli kuin edeltäjänsä,tässä vaiheessa pitäisi alkaa tulemaan jo muutakin uutta kuin vain nätimmät grafiikat. Demo oli todella iso pettymys.
jotain uutta tosiaan pitäisi keksiä.mafia oli erilainen peli, ja jos sitä vertaa gta sarjan uusimpiin niin mafia vuodelta 2002 ja grafiikka ihan ok, toisin kuin esim. gta:ssa .länkkärit puhkikulutettiin elokuvina loppuun ja niitä ei niin hirveesti tule tänä päivänä. mikä sitten on seuraava puhkikulutettu aihe piiri peleissä? senkin päivän täytyy tulla jos kaikki pysyy nykyisellään. mutta kyllä sotapelit sai nyt sentään noi lentokoneet joita laitetaan sitten joukolla joka sotapeliin.
Onhan se totta, että Call Of Duty 2:n on varmasti hyvin samankaltainen kuin edeltäjänsä. Itse kyllä odotan peliä vain nätimpien grafiikoiden takia.
Yksi lisää joka on samaa mieltä. MP:stä voi nyt odottaa ihan "kivaa" mutta taitaa sekin olla samanlista kuin aikaisemmissa.
Siis tuo pelihän on aivan uskomattoman hieno! (nimin. kokeillut kaverilla piraattiversiota), kunpa vaan se tulis mulle jo se peli niin saisin oman!(piratismia ei tueta), Damn! tulis jo..en jaksa odottaa
mulla on toi kyseinen peli ostin amerikasta. Tosi hieno mut se oli tyhmää koko ajan pyysi cd keytä netti pelissä. mutta onks tää pilkun nussia paikka toivottavasti ei en tykkää koko ajan piste huutomerkki pilkku kysymysmerkki piste ouuu deaam siinä pääs oikeen tankkiin ja it tykkiin sillä pysty harmi vaan ampua tankkeja aseet o tosin samoja kun call of dytu 1