Ostin microsoft pisteillä tuon karttapaketin tuohon kyseiseen peliin ja nytten on ongelmana se kun siellä on liian hyvä tasoista peli seuraa minulle että haluaisin poistaa sen jotenkin... Eli kysymys kuuluu miten se on mahollista vai onko se edes mahdollista? Kiitos
kannattaako sitä nyt poistella jos olet kuitenkin sen maksanut? rahojahan ei takasin saa. Voithan jättää vaan pelaamatta niitä lisäratoja. Taidon karttuessahan mieli voi taas muuttua.
Niin mutta pääsen kuitenkin vain pelaamaan kovempi tasoisia vastaan kun ovat ostaneet sen map-packin jolloin kaikki minun tasoiset pelaajat eivät pääse minua kohtaan ottelemaan kun niillä ei ole sitä map packia. Miten sen voi poistaa? ja ei se rahasta ole kiinni kyllähän sen sitten ovi ostaa uuden jos haluaa jossain vaiheessa.
joo mutta miten saan sen pois käytöstä?? sitten kun olen kehittynyt voin sen marketplacesta taas ladata..
Menet käyttiksessä ''My xbox'' ja sen loppuun ''settings'' valikkoon. Sieltä ''memory'', ''games'' ja etit sieltä Call of Duty 4 kansion. Sitten siellä näkyy map pack, painat sitä ja ''delete''.