Call of duty 4 Modern warfare "jotain mystistä"

Discussion in 'PS3' started by Tippman77, Dec 4, 2010.

  1. Tippman77

    Tippman77 Member

    Joined:
    Dec 4, 2010
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jotain todellakin mystistä tapahtui kun pelasin Cod4:ä verkossa. Sain uuden viestin, (enkä tiedä mistä niitä voi lukea) ja yht´äkkiä olenkin LV.55. Aloitin uuden free-for-all:in niin siellä ukkelit hyppivät isompaa loikkaa ja multa löytyy ihme pyssyjä. Peliruudun vasemmalle tuli jonkin sortin mainoksia youtube/recklesskiller1211 tai jtn.
    Kysynkin että mitä ihmettä??
    En halua olla VIELÄ niin korkealla LV:llä, joten apua kaipaan!
    Ilmeisesti joku on littänyt mut johonkin claaniin, koska mun tunnuksen perässä on ne laatat.

    Kiitos kaikille jotka pystyvät auttamaan.

    Tippman77
     
  2. guugle

    guugle Regular member

    Joined:
    Apr 26, 2010
    Messages:
    139
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    mulle kävi ihan samanlain world at warissa tuli kaikki aseet ja 65lvl alotin sitten prestige moden eli tulee takas 1 lvl ja siitä saa kehittää eteenpäin ja muut näkee et oot prestige. ja samalla mulla tuli message of day kohdalle värikkäillä kirjaimilla että joku omistaa mun pelin. mutta tein uuden käyttäjän ja toimi ihan hyvin taas.
     
  3. Tippman77

    Tippman77 Member

    Joined:
    Dec 4, 2010
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kiitos tuhannesti! Meinas mennä maku koko pelistä, mut nou hätä, uus tili pystyyn!
     
  4. PS_poika

    PS_poika Member

    Joined:
    Dec 9, 2010
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kyseesä on modattu serveri. Itelle kävi samalla lailla Cod4:ssa ja kyseessä vieläpä sama henkilö (reklesskiller1211 sama nimi myös youtubessa). Itellänikin tuli että lvl 55, 10 prestige ja nyt ärsyttää. Uutta käyttäjää en viitsi tehdä koska kaikki kaverit on toisella :( ja samalla hakkeroitui myös leaderboard: killstreak on nyt 9999 ja pisteitä on reilusti yli miljoona.
     

Share This Page