Pitäs tietää miten ton singleplayerin sais toimimaan. Olen pelannut sitä pari kertaa jo ja nyt se ei suostu avaamaan koko singleplayerii, mutta multiplayer toimii moitteetta. Kone on vista ja toimii hyvin. Auttakaa!
Jos CD-key on jo käytössä ei nelosessa pääse single playeriin ollenkaan, multiplayer tosin toimii. Onko varmasti käyttämätön koodi?
Jaa jos otan kaverilta saman keyn niin voidaan pelata samalla servulla samaan aikaan? Tai niin tuon ymmärsin
Emt voiko samaan aikaan, mutta ainakin kaverin mw kun asenneltiin sen serialilla niin pääsi multiplayeriä pelailemaan. SP ei toiminut. Mutta onko se siis käyttämätön se sun cd-key? Jos ei oo niin ongelma ratkastu. Kauppaan 30 öröö taskussa ja kaupasta pois ilman rahoja ja peli taskussa (iso tasku).
On käyttämätön. Kun klikkaan singleplayer kuvaketta niin kone vain lataa eikä avaa peliä. Kun otan levyn pois, niin tulee teksti: Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application. olen koittanut tehdä niin mutta ei toimi. Ostin juuri sen pelin Prismasta, joten... En oo ladannu mitää kräkkejä enkä patchejä. Laillinen ostos ja toivoisin kyllä että toimis.
Hmm... Mun muistaakseni MW ei edes vaadi että levy on sisässä? Se toimii ilman levyä, se vaan asennellaan siitä niinkun Hitmanit yms. ainakin kaverilla näin. Josko ois piru vie viallinen sun levys?
Joo sitä voi kokeilla, että palautat levyn kauppaan ja otat uuden tilalle... Jos ne kyselee jotain niin sanot vaan, että ei toimi E: Taikka kokeile kaverin cd:tä...
Vika ei varmaankaan ole pelissä. Oon pelannu kans tota James bond: Quantum of solacea ja siinä on sama ongelma. Jos koitan pelat ilman levyy yksinpelii, ni siihen tulee se sama ongelma. Eli vika vois olla ehkä jossai lataus-jutus. Joissai peleissä ei oo sitä ongelmaa. Niin, eihän se vaadikkaan multiplayerissä mitään levyä, mutaa singlessä kyllä.
Jos olis joku ristiriita jonkun ajurin tai vastaavan kanssa. Kokeiles asennella uusimmat ajurit ja poistella vanhat pois. Ei auttane mutta kannattaa kuitenkin sekin tehdä.