Eli, kun yritän päästä Call of Duty 4 Multiplayeriin, heti kun klikkaan päälle tulee 3 sekunnin ajaksi musta ruutu ja sen jälkeen tulee ettäse lakkasi toimimasta. Käyttis on Windows 7 Home Premium..
Mulla on kans sama ongelma, mutta mulla ei oo mikkii minkä vois kytkeä koneeseen kiinni. Mikä siis neuvoksi, kun ei huvittais hommata mikkii pelkästään tän pelin takii.
pistä se koneen takana olevaan pinkkiin/vaalean punaiseen pistokkeeseen, siis sitä mikkiä meinaan... Sitte toimii, eikä tarvi olla mikki vaan mikä tahansa laite joka sopii siihen.
Mutta kun mulla ei ole mitään minkä voisi laittaa siihen pistokkeeseen...ei kenelläkään olisi tietoa että millä pääsisin pelaamaan?
onko ihan ostettu vai netistä ladattu. oliko heti kun menit ekaa kertaa onlineen. ootko koettanu asentaa uudestaa?
on ihan aito tekele ja on koko ajan herjannut samaa...oon asentanu sen jo monta kertaa uudelleen, mut eipä tunnu auttavan.
15e headiei ei tartte koskaan, jos kyse on niiden käytöstä peleissä... Samaten ostaa sitte vähän paremmat, vaikka 50e tietämillä olevat