Kävin äsken hakemassa aidon cod4:n ja kun multiplayerissä yritän mennä johonkin servulle , se lataa kenttää perkeleen kauan ja lopuksi heittää mustan ruudun ja server disconnencted. Tämä tapahtuu lähes joka kerta. Jos säkällä johonkin servulle pääsee niin vähän ajan päästä alkaa nykimään ihan saatanasti, ja jos kenttä vaihtuu niin sama server disconnected paska jatkuu <---näitä ongelmia ei cräkätyssä versiossa ollut. peli on asennettu uudestaa, päivitetty, kone buutattu lukuisia kertoja, palomuuria tutkittu ja rukoiltu jumalaa, mikää noista ei paranna asiaa millään lailla. Onko kellään samoja juttuja ilmennyt? Tarttis jeesiä, alkaa pikkuhiljaa käymää hermoo.
kirjota konsoliin "connection attempts 30". minulla ainakin tuo toimi. päivitysten myötä ei tosin ole tarvinnut enää tuota kirjoittaa.
mulle codi4.n ei toimi kans netist, ku on avaamas exeä niin näyttöön tulee "iw3mp.exe lakkasi toimimasta" mikä avuksi?
tulipalomuurina kenties f-sökö? f-sökö on aiheuttanut monille pelaajille tuosta kuulemma riesaa ettei codi ole toiminut tarpeitten mukaan. sitten tuohon ensimmäisee. onkohan mahdollisesti jäänyt jonkinmoiset lataukset tai vastaavat päälle? paljolti tosin riippuu mille serverille koitat yhdistää. jotkin servut kun toimivat jumalanselän takana niin sinne ei saa yhteyttä edes menemällä paikalle. jos saa niin se tietää armotonta pingipompintaa.
Minulla on jo jonkin aikaa ollut ongelmia rankingin kanssa. Illalla, kun pelaamisen lopettaa rank oli 43. Aamulla, kun aloittaa pelaamisen rank on laskenut 40:een, eikä palaudu ennalleen muutakuin pelaamalla. Tämä on toistunut jo muutamaan kertaan. Onko ongelmaan ratkaisua?
suljetko aina codin oikein? itsellä muutamasti kone tilennyt kesken pelaamisen ja jäänyt rankit saamatta ja pisteet ja muut härpättimet jos peli sammuu väärin tai kone sammuu kesken pelaamisen niin tuo on mahdollista. ja muistaakseni jos ei pelaa mappia loppuun niin pisteet ei kerry. mutta siitä en ole aivan 100%varma
Mutta esim rankingin 40-43 välissä on ollut monta käynnistyskertaa jo välissä. Sen ymmärrän, että jos kesken pelin sammuttaa sen pelin rankingit jää saamatta.
kavertilla toi rankingin nollantumine loppu sil ku päivitti 1.4:een.. Onko kellän ollut samaa ongelmaa ton multiplayerin kanssa ku mul, et se mp exe lakkaa toimimast?
"mulle codi4.n ei toimi kans netist, ku on avaamas exeä niin näyttöön tulee "iw3mp.exe lakkasi toimimasta" mikä avuksi?" Sama onkelma... mikä siis avuksi.. antakaa nyt kunnon neuvot.. koneessa vista.. uus kone... ???
Itselläni tuli Cod4 Multiplayer lakkasitoimimasti crash, mutta kun pluggasin mircrophonen tietokoneen taakse niin ongelma loppu. Elikkä siis kiinnitin mikin kuulokkeista äänikortissa olevaan vaalean punaiseen reikään (tietokoneen takana), niin johan rupesi pelittämään ainakin itselläni.
Juu tuo tosiaan autto kaverillanikin että kytki mikin reikään mikin tai jos ei omista mikkiä niin kytkee vaikka kuulokkeet siihen.
Mulla on pieni pulma prestaamisessa(presting mode)eli kun oon 55lvl ja pitäis päästä taas pelin alkuun 1 leveliseksi.. Niin mistä voi klikata tätä prestin modea että se aktivoituu???? Kaverilla on xboxilla cod 4 ja sillä on erilaiset valikot niin en pysty siltä kysymään neuvoa..
Voisko joku näppärä kaveri kertoo mikä tossa COD4 on ku asensin ton 1.5patchin niin aina kun yritää päästä johonkin servulle niin tulee connection timed out. missä vika?
Koita laittaa config_mp kansiion asetus seta cl_connectionAttempts "60"...voipi auttaa. Tuo kansio löytyy kansiosta mihin asennetu..sieltä players..ja oman nimen alta Willi
Minulla on myös yksi konsti mikä toimi minula samantien ja peli toimii nyt kuin unelma. Minullakin tuli teksti "iw3mp.exe lakkasi toimimasta", mutta tehkääs silleen että näytön alareunan kellon vieressähän on ääninauhuri/äänenvoimakkuuskuvake, avatkaa se hiiren oikealla näppäimellä, valitkaa sieltä päälle realtek high definition audio. Se löytyy joko tallennus tai toisto välilehdestä. itsellä on molemmat toiminnassa ja peli toimii, MUTTA jos otan käytöstä peli lopettaa saman tien toimimasta. Aika jännä juttu. Käyttiksenä itellä on Vista Premium. Onnea yrityksille ja kertokaahan tätä kikkaa eteenpäin.