Noniin elikkäs nyt on sellainen onglema että kun käynnistän call of duty 4:sen ja yritän mennä servulle niin se lataa servun modit jos niitä edes on ja sen jälkeen menee työpöydälle ja sit ruutu mustaksi ja tulee error ikkuna, mutta en voi katsoa mitä siinä lukee koska se on sen mustan ruudun takana ja en saa sitä mitenkään esiin. No sitten menen tehtävienhallintaan ja sammutan sieltä iw3mp.exen ja sit se sammuu ja tulee teksti että iw3mp.exe ei vastaa. Noh olen ettiny googlesta ja olen löytäny aika monta foorumia jolla on samalainen tapaus mutta niillä tulee iw3mp.exe lakkasi toimimasta ja se tulee silloin kun käynnistää pelin, mutta kyllä se mulla päälle lähtee. No olen kokeillut samoja taktiikoita kuin nuissa tapauksissa eli mikin laittanut kiinni koneeseen ja silleen ja sitten ääniasetuksista stereo mixin laittanut päälle mutta ei ole auttanut. Olen myös miles kansiosta vaihtanut mssmp3.avin nimen joksikin toiseksi mutta en nyt muista mikä mutta ei sekään auttanut. Punkbusterin olen päivittänyt ja käyttikseni on vista 32 bittine ja koneen tehot kyllä riittää.. jos teen oman servun nii siellä kyllä voin pelata esimerkiksi lanilla. ainiin ja pelin veriso on uusin mikäse onkaan se 1.7? modern warfare 2 ainakin toimii unelmasti ei siinä oo ongelmia ja kaikki muut pelit. Ainut huono puoli on että olen warettanut cod4.