Call of Duty Black Ops netti ongelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by Jeppe28, Nov 18, 2010.

1. Jeppe28

Jeppe28 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mun kaveril olis sellane ongelma ton Black Opsin kans et ku hän yrittää mennä servuu tulee lost connection vaikka hänellä on 54 megane yhteys, vai eiks toi ookki langaton verkko-yhteys

2. Smanci

Smanci Regular member

Trophy Points:
    46
  3. umrej

umrej Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuonne hukkuu kysymykset vähän turhan helposti... Mielestäni kysymykset voi pistää uusiin aiheisiin, ja yleinn bo keskustelu tuonne "official" topikkiin... Tämä siis mun mielipide

4. Volbeat

Volbeat Regular member

Trophy Points:
    26
    ei kyllä itseäni haittaa jos joku tekee uuden ketjun tälläselle kysymykselle. ite en ainakaa jaksa mennä pläräämään noita yleisen keskustelu bo:sta ketjun viestejä. noh onneksi on smankeja jotka jaksaa selata tollaset ketjut puolestani.

mutta asiaan. onko kaverisi palomuuri kunnossa tai sitä sen esto juttujahan voi säätää ohjauspaneelista luulisin.
    Oliko tämä ongelma heti kun peli ostettiin ja tullut ihan yhtäkkiä vai onko peli waretettu? onko kaverisi koettanut pelata piuhan kanssa, ei siis langattomalla.
    pääseeko kaverisi vielä peleihin jos kirjoittaa tuon ip:n sinne ylös tai onko tullut kokeiltua.

Last edited: Nov 19, 2010
  5. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Itse olen huomannu että paskan vertaa codia kannata pelata LANGATTOMALLA. Itse sitä yritin. Lost connection ja connection erroreita kokoajan. Lanka modeemiin ja avot ei pätki enää :p

6. Jeppe28

Jeppe28 Regular member

Trophy Points:
    26
    Peli on ihan ostettu. En tiiä millo on tullu toi ongelma

7. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Tuo ongelma johtuu vain langattomasta yhteydestä. Cod nelosessa oli itselläni sama ongelma langattomalla, mutta heti modeemiin piuhan kytkettyä ei enää pätkinyt. kysele että milloin on ilmennyt vika vai onko ollut aina. sekin auttaa asiaan.

8. Teme1122

Teme1122 Member

Trophy Points:
    16
    Mulla on sellanen ongelma, kun käynnistän pelin niin palomuuri estää kaiken nettiliikenteen. Tietokone täytyy käynnistää aina uudelleen, jos haluaa pitää Elisa Tietoturvapalvelun palomuurin päällä. Ongelma saattoi tulla, kun käytin Game Booster ohjelmaa, eikä ole poistunut vaikka en käyttäisi sitä.

9. JP24

JP24 Regular member

Trophy Points:
    26
    sinun pitää mennä sinn elisa palomuuri sovellukseen ja sieltä laittaa black opsille että sallii kaikki tietoliikenneyhteydet.

10. Teme1122

Teme1122 Member

Trophy Points:
    16
    Salli ohjelman käynnistyä kohdasta sallittu.
    Pitäisikö ruveta availemaan jotakin portteja?

E: Avasin asetuksista udp ja tcp portit 3074. Ei vaikutusta. Ja näköjään ongelma koskee muitakin Steam pelejä. NYT! Sain toimimaan sammuttamalla Elisa Tietoturvapalvelun palomuurin ja käyttämällä windowsin omaa palomuuria. Windowsin omasta hyväksyin jotkut kaksi Game Boosterin sääntöä niin toimii. Koitin tehdä samaa elisassa, mutta ei onnistunut.

Last edited: Mar 14, 2011

Share This Page