call of duty black ops

Discussion in 'PS3' started by Pc_P, Jan 5, 2011.

  1. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Joined:
    Jul 28, 2010
    Messages:
    2,517
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    48
    Voi tuossa pelissä pelata zombie peliä neljällä ohjaimella samalla pleikalla siis jaetulla ruudulla?

    Toivottavasti ymmärsitte mitä kysyin ^^
     
  2. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    182
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    jos olen oikein ymmärtäny niin vain tuo Dead Ops Arcadea voi pelata 4 pelaaja split screeninä. Kino der totenia ja fiveä voi kai sitten vain pelata 2 pelaajaa splittinä. online toimii ainakin tuossa kahden pelaajan splitissä.
     
    Last edited: Jan 5, 2011
  3. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Joined:
    Jul 28, 2010
    Messages:
    2,517
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    48
    Harmi että vain arcade ja normi deathmatch juttuja voi pelata 4 pelaajaa jaetulla ruudulla.

    Mielestäni todella iso moka/puuta ettei normaali zombi peliä voi pelata 4 pelaajaa jaetulla ruudulla, vaikka netissäkin voi neljä pelata ja muita pelimuotoja voi pelata 4 pelaajaa jaetulla ruudulla.
     
  4. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    182
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    jo samaa mieltä olen. mutta kannattaa ehkä vielä varmistaa sia itse. jos itseltäsi löytyy jo kaksi ohjainta niin koetat vain lainata joltakin kaverilta yhden ohjaimen. sillä jos kolme pelaaja toimii niin eiköhän sitten neljäkin :)
    huono juttu on sitten jos ei ole ktään kaveria joka omistaisi ps3:sen. harmi kun nuo pelkät ohjaimetkin maksavat niin paljon :(
     
  5. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Joined:
    Jul 28, 2010
    Messages:
    2,517
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    48
    Ei ne ohjaimet alkuperäisiä tarvi olla halppis versiot hoitavat asiansa hyvin.
    Halppis versiot maksavat 30€
     
  6. Morris22

    Morris22 Regular member

    Joined:
    Nov 5, 2009
    Messages:
    407
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Juu,on kyllä totta toi,että vaan 2 voi pelata tossa split-screenissä kun kyse on Kino der toten ja five.
     

Share This Page