Call of Duty nettipeli?

Discussion in 'PC:n pelit' started by RaymondX, Apr 24, 2006.

1. RaymondX

RaymondX Member

Trophy Points:
    11
    Hei, sain juuri uuden tietokonen ja kohta pitäs tulla Call of Duty ykkönen, tosin se oli alunperin serkun ja hän lainas sitä yhelle toiselle kaverille. Eli toimiiko se nettipeli mun koneella mikäli se eräs kaveri on käyttänyt sitä nettipeliä (josta en ole varma). Kuulin että jokainen levy käyttää jotain omaa cd key:tä, mistä mulla ei oo mitään tietoa. Olen ihan alokas näistä multiplayer jutuista, pitääkö mun osta oma COD peli vai lähteekö se sillä mitä on jo käytetty. Toivottavasti tästä nyt saitte selvää ja olisi hyvää saada jotain tietoa tästä asiasta. Turhaa olisi ostaa 30 euron peli jos sen kerta saan ilmaiseksi(peli on sitten ihan alkuperäinen), mutta jos on pakko niin kai se sitten pitää ostaa. Kiitos jo etukäteen... Niin ja sen verran piti lisätä että se on sitten se COD Deluxe Edition, jos se nyt jotenki vielä vaikuttaa asiaan.

T: Alokas

Last edited: Apr 24, 2006
  2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Jos kukaan muu ei käytä samaan aikaa netissä samaa CD-KEY:tä niin pelaaminen onnistuu.

3. RaymondX

RaymondX Member

Trophy Points:
    11
    Eli tarkoittaako se sitä että, kyseisellä tyypillä pitää olla pelistä kopio. Koska eihän se sitä cd:keytä voi käyttää jos se kerta antaa sen pelin pois vai? Vai pitkääkö hänellä poistaa se peli kokonaan koneelta vaikka hän ei pelaa sitä. Sori tyhmät kysymykset...

T:Alokas

4. NoSkillZ

NoSkillZ Regular member

Trophy Points:
    26
    Sillä cd-keyllä ei voi kaksi pelata yhtä aikaa verkossa.

5. RaymondX

RaymondX Member

Trophy Points:
    11
    No sit ei oo mitään hätää kai, ku se antaa kerta sen pelin pois, mut äsken yks heppu selitti, et nettipeli ei toimi jos esim se peli mikä mulle tulee on hänellä samaan aikaan koneella, et se pitää muka poistaa jotta se toimis mulla, muuten mun koneella se ei toimi tai jotain, johan menee ihmeelliseks???

6. viltsu11

viltsu11 Regular member

Trophy Points:
    26
    voit pelata ihan huoletta

7. kiiveri

kiiveri Active member

Trophy Points:
    66
    tuossa olet saanut väärää tietoa, ei pb tai mikään muu katso millä koneella pelataan tai mille on asennettu samalla cd-keyllä, se vain katsoo ettei ole samaa cd-keytä samaan aikaan verkossa.

8. REH

REH Regular member

Trophy Points:
    26
    Juuri näin kuten kiiveri jo mainitsi.

9. RaymondX

RaymondX Member

Trophy Points:
    11
    Kiitoksia kaikille vastauksista, saan sen pelin toivottavasti perjantaina niin kokeilen, jos ilmenee jotain niin otan taas yhteyttä. Sen verran kaikilta muiltaki saanut tietoa, että eiköhän se lähe toimii. Se nähää sit käytännössä kun saan itse pelin laitettua koneelle...

10. RaymondX

RaymondX Member

Trophy Points:
    11
    No niin sain CODIN ja multiplayeri toimii hyvin. Eli kiitti ja ei muuta ku pelailemaan...

11. hhm

hhm Member

Trophy Points:
    16
    onko call of duty tietokone version nettipeli sama ku pleikalla... (ei varmaan)

12. RaymondX

RaymondX Member

Trophy Points:
    11
    Joo tietokonen Call of Dutyin nettipeli on ihan eripeli, ainakin niin olen käsittänyt asian... Call of Duty 2:nen Xbox 360 versiosta en oo varma, että onko se peräti samanlainen kun PC:n versio, käsittääkseni kaikki konsoli nettipelit ovat erilaisia ku PC:n, mutta en oo varma ku ite en oo kosoli nettipeleihin tutustunut...

Share This Page