voiskiko joku kertoa mulle et miks CoD pätkii mun koneella? kone on :Amd Athlon 1,3Ghz,640Mt muistia,Hercules 3D Prophet FDX 8500 LE 64Mt muistilla.. olen kokeillut eheyttämistä,windowsin uudelleen asentamista jne.. vaikka pistäisin kaikki asetukset alhaiselle nii peli vaan pätkii..
no mun kaverille on joku Geforce 2 ja sillä se ei pätki yhtään.. ja on se nyt paljon huonompi mitä 8500..
no juu ei tuo kyllä näytönohjaimesta ole kiinni, itelläni oli 9200 Radeoni eikä pätkinyt missään vaiheessa. ja normaali 8500 kortti on sitä parempi. tuosta LE mallista en olekkaan niin varma, karsittuhan sitä on. mutta on se silti Geforce 3 Ti200 kortin luokkaa. uudet näytönohjaimen ajurit koneella? uusin DirectX? kaikki haittaohjelmat poistettu koneelta? mikä käyttöjärjestelmä sinulla on?
käyttöjärjestelmöni on windows xp professional. hankin uudet ajurit näyttikseen ja olen poistanut haittaohjelmia koneelta mutta ei ole valitettavasti auttanut ongelmaan.. COD:in versio on tällä hetkellä 1.4 ku en ole 1.5 jaksanut vielä päivittää.