canon eos 500d

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by sammys84, Jul 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sammys84

sammys84 Member

Trophy Points:
    16
    käyttökokemuksia 500d kamerasta.

nyt reilu kuukauden kuvailtu 500d:eellä ja ollut todella tyytyväinen, objektiiveinä toimii vakio kitti 18-55mm vakaamaton sekä tamron af 70-200 f2,8 di, molemmilla saanut loistokuvia räpsittyä.

runko on mielestäni hinta/laatusuhteeltaan loistava aktiiviharrastajalle,vaikkakin 550d:eenkin saa jo varsin edullisesti. itse tulin valinneeksi 500d:een sen vuoksi että en kylve rahassa ja jää rahaa paremman objektiivin hankintaan euroja =)

nikoniltakin löytyisi hinnaltaan edullisia ja varmasti päteviä runkoja/paketteja,mutta itse en ainakaan ole päässyt "sisään" nikoniin, canon on omaan käyttökokemuksien perusteella helpompi.

tamron 70-200: olin lukenut varmaan kaikki arvostelut ja katsonut kaikki esittelyvideot ennen ostoa =) moni arvostelee tamronin painoa/kokoa,mutta omasta mielestä se on varsin kohtuullinen (runko+tamron n2kg) ja painaahan ässä mersukin miniä enemmän =D no mutta asiaan, tamroni on mielestäni todella laadukas ja piirtää todella hyvin! af saattaa jäädä sahaamaan joskus,mutta kokemuksen perusteella kyse ei ole obj vika,vaan se mitä ollaan kuvaamassa =) jalustan käyttöä suosittelen,en painon vuoksi vaan parempien kuvien =)

18-55 kittilinssi on aika roska(tuhkakuppi) ihan ok lähikuvia saa otettua,mutta siihen kyllä sitten jääkin =)
    -------------------------------------------------------------------------------------

latailen kuvatuksia nettisivuille lähi-aikana molemmilla linsseillä räpsittyjä kuvia niin pääsee vertailemaan =)

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page