Canon ixus 850

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by Jamtastic, Feb 13, 2009.

1. Jamtastic

Jamtastic Regular member

Trophy Points:
    26
    Miten saan kuvat camerasta koneelle?
    Käyttöjärjestelmänä vista x64 homepre.

Liitin kameran usb johdolla koneeseen, mutta kone ei tunnu havaitsevan kameraa.

Onko minulla johtopoikki(ei näytä siltä ja on toiminut ennenkin) vai jonkinlainen muu ongelma.

2. hentriz

hentriz Guest

Eikö koneessasi ole muistikorttipaikkaa. Olettaisin että sinulla on, jos kerran koneessa on Win Vista Home Pre. (=Kenties suhteellisen uusi?)
    Eikös sillä homma hoidu suunilleen yhtä nopeasti. Itse ainakin mielummin tykkään tykätä suoraan muistikortin tietokoneeseen, enkä kameraa USB-johdolla tietokoneeseen.

3. Jamtastic

Jamtastic Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu vähän liian hätäisesti kirjoitin. Sain homman toimimaan. Kiitos kuitenkin vastauksesta.

4. hentriz

hentriz Guest

Eikös olisi muuten ihan kiva kertoa miten homma ratkesi. Kiinostaa minua ja auttaa myös häntä, jos tulee samantapainen ongelma. Ei tarvitse hänenkään pistää uutta viestiä tulemaan.

5. Jamtastic

Jamtastic Regular member

Trophy Points:
    26
    Ilmeisesti tässä kävi nyt niin että koska olin joskus vuosi sitten siirtänyt kuvia koneelle, se ei löytänyt uutta laitetta vaan oli valmis toimimaan heti johdon sisään laitettuani.

Share This Page