Minulla on printteri Canon MF633C/635C. Täytyi vaihtaa kaapelimodeemi uuteen ARRIS -laitteeseen. Kun kokeilin printteriä vaihdon jälkeen, niin se toiminut. Moneen kertaan yritin suorittaa Canon asennusohjelman ja kohdassa hae laite se ei löytänyt yhtään laitetta. Asennusta ei voinut suorittaa. Printterin näytössä yritin Valikko / hallintasetuksista luoda järjestelmänvalvojan tunnusta ja Pin koodia, mutta mikään ei kelvannut sille (ilmoitti väärä numero), joten en päässyt sitä kautta edes verkon hallintaan käsiksi. Nyt on konstit loppu. Toivottavasti joku teistä antaisi neuvoja. Täytyykö hankkia 4 metrin pituinen USB piuha ja asentaa USB vaihtoehto asennuksessa?
Nähtävästi ollu aiemmin wlanilla langattomasti käytössä tuo tulostin vanhan ? Jos näin, niin Yhdistä uudelleen arriksen wlaniin tulostimen kosketusnäytön kautta, niin pitäisi löytyä sitten tuolla asennusohjelmallakin. Voit myös kokeilla tehdasasetuksien palautusta jos nuo verkkoasetukset on nyt jonkun pin koodin takana. Tietääkseni tuo ei moista kuitenkaan vaadi luomaan, tuo on vain turvaa lisäävä tekijä, että kuka tahansa ei pääse räpeltämään asetuksia. https://oip.manual.canon/USRMA-1740-zz-SS-enUV/contents/SS735_admin_0173.html Wlaniin yhdistäminen onnistuu helposti wps:llä: https://www.canon.fi/support/consum...r_products/content/faq/?itemid=tcm:22-1577956 Jos kyseessä Arriksen TG2492 purkki, niin wps painike löytyy laitteen edestä. Näin ainakin näyttäisi tehdasasetuksien palautus onnistuvan jos tuokin vaatii pin koodia: View: https://m.youtube.com/watch?v=SgaOQWxj0Bg
Hei Kiitos vastauksestasi. Laitoin saman kysymyksen myös Canonille. Heti maanantai aamuna sain ohjeen sähköpostiini. Siinä oli oletus Järjestelmänvalvojan tunnus sekä oletus Pin. Sen avulla pääsin nollaamaan Hallinta-asetukset ja sitten määrittelemään verkkoasetukset. Sen jälkeen asensin Printterin ajurit läppäriin ja alkoi toimia.