Eli mulla on sellanen ongelma, että ko. tulostin näyttää että mustetta on vajaa puolet jäljellä, mutta tulostaa tosi haaleasti mustalla värillä. Värikasetti on kai jo loppunut enkä sitä nyt tarvitsekaan. Oon suorittanu suutintestit ja puhdistanut sitä kautta moneen kertaan nuo, mutta tulos on kokoajan haaleampi. Mulla on täyttöpaketti jossa myös puhdistusaine ym tarvikkeet. Voinko puhdistaa tuolla aineella nuo vaikka mustetta näyttäis koneen mukaan olevan? Vai mitä voi tehdä? Mistä vois johtua tuo ettei tulostaessa meinaa saada mitään selvää tekstistä..
Voihan noilla aineilla koittaa sitä puhdistaa, voi olla niin tukossa ettei enää tule kunnolla mustetta. Koneen oma "puhdistus" kun lähinnä tarkoittaa sitä että kone pyyhkii puhdistustyynyjä vasten suuttimia ja poistaa lähinnä kuivunutta mustetta suuttimen ympäriltä, kun nuo puhdistustyynyt sitten ajan kanssa likaantuvat niin selvää on ettei tuo automaattinen puhdistus enää toimi kunnolla.
Okei, täytyy kokeilla onnistuisko tolla aineella vielä tai sit mentävä ostamaa ihan uusi kasetti. Kiitos vastauksesta!