Eli olisin ostamassa uutta tulostinta ja tälläset vaihtoehdot sain klic ja nyt olis kiva tietää onko jollaki käyttökokemuksia minkä laiset laitteet olen valinnut ja muutenki olis kiva tietää kaikkenlaista yleinsäkki onko canon luotettava???
Minun kokemukseni Canonnista ovat kyllä myönteiset. Itselläni on Pixma MP450 (eli ei kovin iso tulostin) joka kylläkin toimii moitteetta, mutta väripatruunoita saa olla vaihtamassa joka välissä ja ne ovat ainakin minun tulostimeeni suht suolaisen hintaisia, mutta jos tulosteita ei tule kovinkaan montaa viikossa niin on Pixma yleensäkin kelpo tulostin, niin nopeudeltaan kuin kuvanlaadultaan.
Itselläni on toi edellinen malli tuosta MP600:satasesta eli MP500. Ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen laitteeseen. Tulostan sillä kuvia jotka olen ottanut Eos-400d:llä ja laatu on mielestäni huippu. Laite on vielä kaikenlisäksi kohtsuht nopea, helppokäyttöinen ja jne. Kaverillani on toi MP600:satanen ja se on ollut siihen tosi tyytyväinen. Se on pitkälti samalaite kuin 500. Osatkin pitkälti samat paitsi scanneri tarkempi. Jos haluat vielä paremman laitteen niin katso parempia malleja Canonilta. Itse en ottaisi muuta kuin Canonin on nimittäin niin hyviä laitteita.
No mä päädyin tälläseen tulokseen et ei oo mitää järkee maksaa noin paljo et sais ton mp600 nii sit ajattelin tota mp510. Se on kuulemma paras hintalaatusuhde täl hetkel...
MP-510 on sitten huonompi malli kuin MP-500. Halusin siksi vaan sanoa että jos tuo mp-500 on samanhintainen kun 510. http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Multifunctionals/index.asp