Canonin videokameraa etsimässä

Discussion in 'Videokamera -keskustelu' started by orava__, Mar 29, 2010.

  1. orava__

    orava__ Regular member

    Joined:
    Dec 15, 2009
    Messages:
    102
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    Mistä saisi sisä/ulkokäyttöön kohtuuhintaisen videokameran?
    Myös muut merkit kelpaa ja kun olisi helppokäyttöinen.
    MAX hinta olisi 300e

    mitä suosittelette?
     
  2. Tcav

    Tcav Member

    Joined:
    Jul 31, 2009
    Messages:
    60
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Itse ainakin suosittelisin mitä tahansa Canon Legria FS-sarjalaista. Nuo FS-sarjalaiset ovat kaikki periaatteessa lähes samoja kameroita, mutta niissä vaihtelee sisäisen muistin määrä ja se, kuinka uusia ovat.

    Näistä FS3-sarjalaisista puuttuu mikrofoniliitäntä, joka löytyy kumminkin FS100:sta ja FS2-sarjalaisista. FS100 on myös voittanut MB-lehden erään videokameravertailun. FS100:n myynti on kumminkin jo lopetettu. Nämähän kuvaavat sitten vain SD-kuvaa, mutta tuossa hintaluokassa et todellakaan saa kunnollista HD-videokameraa, jos sellaista olet etsimässä.

    Itsellä on kokemusta FS100:sta ja FS200:sta ja mielestäni nämä FS-sarjalaiset ovat ehkä parhaita videokameroita tässä hintaluokassa.

    Itse ostaisin tuohon hintaluokkaan melko varmasti FS200 ja siihen pari muistikorttia päälle.

    Jos kuitenkin sen HD-videokameran haluaa, niin sitten on pakko odottaa vähän aikaa, että rahat riittävät sellaiseen HD-videokameraan, johon ei pety saman tien. Eli tuohon hintaan et saa hyvää HD-videokameraa.
     
  3. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Joined:
    Sep 5, 2003
    Messages:
    2,563
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Samoilla linjoilla minäkin, Canonin FS200 tuohon hintaluokkaan, toimii sitten myös helpommin kohtuhintaisen tietokoneen kanssa, ei tarvitse olla uusin ja tehokkain kone joka taa HD-videokameran kanssa on lähes pakollinen ainakin AVCHD mallien kanssa. Suositeltavat HD-kamerat lähtevät siinä 500-600 eurosta ylöspäin...
     
  4. tintsu20

    tintsu20 Member

    Joined:
    May 27, 2010
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Moi, minulla olisi myytävänä kerran käytetty Canon Legria FS200 videokamera.

    Ota yhteyttä jos et ole löytänyt kameraa vielä.
     
  5. orava__

    orava__ Regular member

    Joined:
    Dec 15, 2009
    Messages:
    102
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    Olen löytänyt jo kameran,kiitos vastanneille.
     

Share This Page