Otsikossa on kerrottu ongelma. Kone ilmoittaa sitä asennuksessa. Asennan BF2:ta uudelleen koneelleni. Kiitos vastanneille!
Siis tapahtuuko tuo kun koitat asentaa uusinta patsia koneelle? http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=2327
Kävitkö tuolla 007:n laittamassa linkissä? Jos laitat asennuspolun ja kansion käsin, jätä loppu '\' pois eli: x:\pelit\battlefield 2\ <- eiei x:\pelit\battlefield 2 <- joojoo
Kiitos!! Mutta jos vain osaat neuvoa hieman yksityis kohtaisemmin kun kerran olen tämmöinen tunari, olisin kiitollinen siitä Sinulle!!
Eli siis... Asennus päättyy heti siihen ensimmäiseen lataus tsydeemiin joka mentyään 100% toppaa siihen ja sitten tulee se Can't find istall folder... ilmoitus.
käynnistä -> suorita -> regedit HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{04858915-9F49-4B2A-AED4-DC49A7DE6A7B} tuonne selaat ja siellä on InstallLocation ja katsoo ettei se pääty \ merkkiin, jos näin tekee niin poistaa sen \ merkin sen hakemistopolun lopusta. esim. E:\EA Games\Battlefield2\ -> E:\EA Games\Battlefield2 ja sitten sama HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2 tuolta löytyvälle InstallDir kohdalle.
Kiitos vinkeistäsi. Ongelmakseni tuli tuossa se ettei kumpaakaan löytynyt.. rekisterieditorista olen siitä 100% varma. Olen poistanut sen BF2 ekan version ja yrittänyt asentaa tuota uusinta.
Onko Battlefield 2 varmasti asennettuna koneelle? Pelkkin pelin tiedostojen kopiointi kiintolevylle ei riitä.
Pelasin BF2 demoa heti kun sen ensimmäinen ns. parannettu versio tuli. Mutta lakkasin sittemmin pelaamasta kun en saanut aiempiakaan patcheja asennettua samasta syystä kuin nyt. (BF2 Demo oli asennettuna koneelleni mutta poistin sen EasyCleaner -ohjelmalla.) Kiitän siinua Agent_007 kun yrität auttaa minua!
Kyllä ja moneen otteeseen. Mutta joka kerta heti asennuksen akassa "jutussa" tulee tuo kuuluisa Can't find install folder... ilmoitus eikä voi muuta kuin painaa ok ja homma jää siiheen.
Auttaako jos tuonne rekisteriin tekee HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2 tuonne uuden [bold]InstallDir[/bold] avaimen ja pistää siihen sen asennushakemiston?
Tulipahan nyt mieleen että, pitäisikö se BF2 Demon eka versio olla asennettuna koneella ennen kuin tyrkytän tätä 1.4:ää. Sillä olen poistanut sen aiemman version.
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf/ taidankin laittaa lataukseen tuon uuden BF 2142:en se varmaan toimii kun on ihan uusi peli EA games:ta? Eihän siihen voi BF2 Demo estää/vaikuttaa asennukseen mitenkään.
Ethän yrittänyt asentaa 1.4 pätsiä demoversion päälle. Sain meinaan semmoisen käsityksen. Siis onhan sinulla Battlefield 2 ihan dvd-levyllä??
Ei ole levyllä. Latasin sen netistä ja asensin sen demon. (toimi hyvin muttei patchien asennus onnistunut koskaan) Kokeilin asentaa useasti niitä julkaistuja paketteja onnistumatta siinä. Nyt BF2 demo on tyystin poistettu koneelta ja yritän siten saada asennettua tuota uusinta versioo siitä.
Siis pätsithän eivät toimi, eivätkä ole tarkoitettu demoversiolle. Siis pätsien ideahan on korjata julkaistusta myyntiversiosta virheitä. Jokatapauksessa suosittelen ostamaan Battlefield 2:sen.. Voi uusinkin hyvä olla mutta hankala sitä on suositella ennen kun itse saan kokoversion käsiini. Siis latasit netistä demon? Demopelihän on lyhyt kokeiluversio. Demoa ei tarvitse mihinkään jos on kokoversio. Eli keskustelu on kaippa turha jos sinulla ei ole Battlefield 2:en aitoa levyä.
MIkäköhän mulla tossa battlefieldissä on ku asensin ja rupesin pelaamaan niin antaa olla pelissä muutama sekunttia ja sitte heittää windowsiin takas ja sanoo että battlefield2142.exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Olen asentanut sen uudelleen, ei auttanut. Asensin myös uudet näytönohjaimen ajurit mutta eipä sekään auttanut. KOneena mulla on: Amd Athlon Xp 2800+ Ati Radeon 9600XT 512mb+256mb muistii