Moi! en tiä taas onko oikee keskustelu alue,mutta anyhow!viimeset neljä tuntia paininut tämmösen ongelman kanssa että ati catalyst center ei toimi.ihan ekaksi tuli tälläne sorttbls.nlp ongelma liittyen amd:n ja löysin ohjeet että pitäis asentaa uusiksi just tää ccc no...poistin driver sweeperillä amd ajurit C:ltä(tuli jotai myös system32 ja hkey_local_machine näihi en koskenu) ja yritin asentaa uusiksi http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_xp-64.aspx tällä.ei toimi! joten jos joku viisas viittis auttaa!ois pitäny het tulla tänne,mutta en vittu muistanu tätäkää paikkaa saatana!) win7 siis kyseessä...
ja yksi ongelma on siinä että tähän koneeseen on asennettu kaksi näytönohjainta joista toine on tehokkaampi nii pitäis päästä halitsemaan niitä,johon en ny pysty...
Mitenkähän sinä olet 2 näyttistä asentanu samaan koneeseen,? crossfire sli? Osat jos tietäs ni auttas ainakin alkuun.
hp sen teki...en tiä miten,mutta toine on ajateltu olevan tehokkaampi verkkovirran näyttis ja toine sillo ku kone on akun varassa.ja tolla CCC:llä pysty vaihtaa niit...iha mobility radeon on.
Eli kyseessä on ilmeisesti kone missä on integroitu ja erillinen näyttis. Suosittaisin käyttämään valmistajan tarjoamia ajureita.
eikös valmistajan tarjoamat ajurit löydy amd:n nettisivuilta?? koska olen yrittänyt asentaa catalyst software suiten johon kuuluisi ccc,mutta ei toimi ja tulee tälläne MOM.implementation,version=2.0.3343.28330,culture=neutral,publickeytoken=90ba9c70f846762e ilmotus että sitä ei voi ladata taikka sen tiedostoa ei löydy.sitte tää sohlo ei löydä myöskään program filestä jotai amd/avt/bin/kdbsync.exe sekä näytölle ilmestyy tyhjä windwos/system32/cmd.exe jossa ei lue mitää.tämä siis käynnistyttäessä. neuvoja?oonko ryssiny hommat pahasti vai mitä helvettiä!?mitä pitäis tehä?help!! ja siis mulla on järjestelmän mukaan mobility radeon hd 5000 serie näyttiksenä..
Ekana kannattaisi nyt tarkistaa että mitä tuolta HP:n sivuilta on tarjolla noita ajureita. Sitten jos siellä on Atin ajurit niin sitten poistat HP:sta nuo vanhat ja asennat nuo valmistajan ajurit tilalle.
millä noi ajurit voi poistaa?driver sweeperillä vai? http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...dlc=fi&lc=fi&os=4063&product=4247103&sw_lang= tälläne löyty näyttäs iha hyvältä ja ku kokeilin millane toi driver sweeper oli nii sieltä tuli kanssa tiedostoja joiden sijainti system32 sekä hkey_local_machine(jotain) kuulosti tärkeeltä.uskaltaako puhdistaa??
En osaa tuohon mitään kommentoida. Omalla vastuulla noita poistelet. Jos nuo ajurit on tarkoitettu läppäriisi niin noita ainakin itse käyttäisisin.
Ensin poistat omalla uninstallerilla (Siis windowsin sovellushallinaan kautta) ajurit ja sit käynnistät koneen uudestaan ja ajat Driver Sweeperin windowsin vikasietotilassa ja poistat jäljelle jääneet roskat. Jos alat suoraan Driver Sweeperillä poistamaan niin homma menee metsään, koska kone ei tykkää siitä että käytössä olevat ajurit poistetaan suoraan. Jos et osaa tätä itse tehdä niin älä ala itse säätää, ettei tule itku kun kone menee sekaisin.