Moikka... Hieman vaikeuksia kaikkien koodekkien yhteensovittamisessa. Pyytäisin apua ongelmaani.Käytössäni on Creativen kajarit:Giga Works T20 l. tämä 5.1 äänet ei tule kysymykseen.Miten asetukset laitan tähän CCCP:n että ne sopivat minun kokoonpanoon.Käyttöjärjestelmänä toimii XP ja olen hommannut äänikortin: Sound Blaster Audigy.Jos niillä on merkitystä... Mulla on myös on tuo Core AVC.Samoin,miten asetukset tulee laittaa tähän.Käsittääkseni tuolla Media Player Classic:n puolella kohtaan intrenal filters tulee joitakin asetuksia säätää.Siis mitkä rastitan tai otan rastit pois.Vai tarviiko tälle tehdä mitään. Olen disabloinut FFDshow:n puolelta tämän H.264 (ylin kohta) Tarviiko AC3:n asentaa,koska käsittääkseni tuolla FFDShow:n puolella on tämä ominaisuus.Jos tarvii niin miten siinä pitää laittaa asetukset ja pitääkö se ominaisuus poistaa jotenkin tuolta FFDshow:n puolelta.Vaikuttaako nämä playerin asetuksiin??? Koska olen alkaja näissä asioissa tarvisin ohjeita näihin asioihin..Useita viikkoja olen yrittänyt saada nämä asiat kuntoon.Alkaa käämit palamaan
Yrität siis tehdä mitä? Lataa Foobar2000, siinä on kaikki koodekit sisäänräkennettuna. Ja multichannel plugineilla saat muutettua äänet multi-kanavaiseen muotoon. Kerroppas hieman tarkemmin.. mitä olet tekemässä? mihin pyrkimässä? ja miksi?