Eli onko tuo CCleaner.com sivuilla oleva v1.26.218 versio uusin? Vai onko se joku beta versio? Noi sivut oli hieman sekavat... En oikein tajunnut mikä olisi uusin "kokonainen" versio ja mistä sen saa ladattua. Entä onko tämän ohjelman käytössä mitään erikoista huomioitavaa, löytyykö jostain käyttöohjeita? Ja mitä mieltä olette tästä ohjelmasta? Onko turvallista käyttää? Onko tullut ongelmia?
Tuo on ihan kokoversio. Ainakin itselläni on toiminut loistavasti. Tämän kanssa on huomioitava se, että tätä ohjelmaa ei suinkaan ole tarkoitettu käytettäväksi edes viikoittain. Olen ajanut kaikki puhdistukset läpi n. kerran kuukaudessa, ja ainakaan vielä ei ole ongelmia tullut vastaan.
Onko tämä nyt paras ilmais-ohjelma mitä markkinoilla on, vai tuleeko vielä joku parempi ohjelma mieleen?
En oikeastaan näitä kamalasti arvostelisi mutta tämä on erinomainen ohjelma ja ilmainen kaiken lisäksi. Itsellä Ccleaner ja easycleaner ja hyvä yhdistelmä mielestäni.
Mulla on EasyCleaner, Ccleaner, Regseeker ja putsaan niillä huvikseni joskus vaikka kaikilla peräkkäin eikä koskaan ole tullut mitään ongelmia.
@vikkenilo: Jotain CCleanerin asetuksista: Klikkaa >Valinnat -nappulaa ja valitse sieltä >Lisäasetukset, josta ota ruksi pois kohdasta "Poista vain yli 48 tuntia...." (jätä ruksi vain kohtaan "Pyydä vahvistus rekisterivirheiden varmuuskopionnista"). Sitten suoritetaan puhdistus: Klikkaa >Puhdista ja paina >Aja CCleaner Ja vielä rekisterin tarkistus: Klikkaa >Virheet ja paina >Etsi rekisterin virheitä. Jos virheitä löytyy, paina >Korjaa valitut rekisterin virheet ja hyväksy vielä tuleva varmistusilmoitus. (Jos virheitä löytyy, niin ohjelma tarjoaa varmuuskopion tekoa, jota itse en ole ikinä tehnyt).
Kiitos vihjeistä Onko yhtä turvallinen käyttää kuin easycleaner? ja voiko poistaa kaikki mitä löytää?
@vikkenilo: >Onko yhtä turvallinen käyttää kuin easycleaner?< Minusta se on ainakin yhtä turvallinen. >ja voiko poistaa kaikki mitä löytää?< Itse olen aina poistanut kaikki sen löytämät virheelliset merkinnät eikä ole ollut ongelmia.