No niin, uskalsin putsata koneen ccleaner ohjelmalla ja hyvin meni, kone ei seonnut ) Kysymys, tyhjentääkö ccleaner myös siivoushistoriat, temp-kansiot y.m. vai pitääkö ne käydä tyhjentämässä erikseen? Kiitän!
Siinä on ccleanerissa se luettelo mitä kaikkea se tyhjentää, voit ite valita mitä haluat. Sen tarkemmin en mä osaa vastata. Mut on jotain kansioita mitä se ei tyhjennä en viitti neuvoa kun en tän enempää osaa, enkä muista ko. kansion nimiä. Mut vastasin ehkä senkin vuoksi että oon käyttänyt ccleaneria jo varmaan 1,5 v. säännöllisesti ja oon antanut sen tehdä kaiken mahdollisen eikä mitään hämminkiä oo ollut! Hyvä ohjelma mun mielestä. Gimp:in normal-kansiota se ei tyhjennä että jos oot (ihan esimerkkinä vaan!) tehnyt omia alastonkuva-manipulaatioita vaikkapa ala-asteen opettajasta niin tyhjennä normal-kansio. Pliis.
Kävin katsomassa ccleaner mutta siinä ei ollut mitään temp-kansioista, mutta kävin katsomassa c-asemalta se temp-kansio ja se oli tyhjä niin sitten se on varmaan puhdistettu myös!