Ongelma seuraava: asema soittaa audio-levyt ongelmitta, mutta data-levyjä ei (ei alkuperäisiä eikä poltettuja), paitsi käynnistämällä kone levy sisällä. Mutta kun levyn ottaa pois, niin enää se ei tunnista toista kertaa. Mikä mahtaa mättää? Asema on Lite-On LTR-24102B ja käyttis XP.
Lite-Onin romput on ihan paskoja... Mulla kesti vaa pari vuotta. Heitä kuikkaa sillä... yhtä paljo hyötyä.
kyllä kaikki piuhat ja muut jutut on ok. asema kuitenki polttaa kaikki ok mutta ei osaa lukea datalevyjä enää sen jälkeen kun on avannu luukun ekan kerran käynnistämisen jälkeen. kohta alkaa nyppiin...
Mulla oli sama ongelma winxp:ssä ja vika poistui ymmärtääkseni samalla kun päivitin windowsia, eli olisikohan käyttiksessä ollu bugeja...Voithan ainakin kokeilla. Mulla on asemana HP:n polttava eli vika ei ole asemakohtainen.
Siis tarkoitan että kun laitan muun kuin audiolevyn sisään niin levyltä ei saa mitään esiin. cd:n kuvakkeesta avattaessa levy näyttää tyhjältä. Ja pelejä kun käynnistää nii pelit sanoo ettei ole oikea cd sisässä. Mutta kun käynnistän koneen uudelleen cd sisässä niin silloin kaikki toimii siihen asti kunnes avaan cd-aseman ja sen jälkeen se ei enää tunnista datalevyjä. Tulikohan selitettyä mahdollisimman vaikeesti. Nerolla oon aina poltellu ja kaikki on onnistunut. Tämän sekoilun aikanakin kaikki levyt OK.