cd asema ei lue pelejä!?

Discussion in 'PC:n pelit' started by pandolio, Dec 1, 2004.

1. pandolio

pandolio Member

Trophy Points:
    11
    eli dvd/cd-asema kysyy jatkuvasti pelilevyä asemaan, vaikka se olisi jo siellä. Olen yrittänyt NBA liveä, NFSUta ja muitakin. Olen koittanut myös tehdä Daemon-toolsilla mountattuja kuvia ja yrittänyt myös nocd-meininkeillä.

Mikä ihme siinä mättää?? kaverilta saadut pelit, jota pelasin aiemmin täysillä ei toimi enää..

2. jpekkam

jpekkam Guest

Peli ei siis ole alkuperäisiä?
    Vaan imuroitu jostain... : )

3. Suensyän

Suensyän Member

Trophy Points:
    16
    Itellä on kokemuksia samanlaisesta ongelmasta muutamien (ihan oikeesti!) ALKUPERÄISTEN pelien kanssa. Lopulta kyllästyin ja hankin uuden cd-aseman ja se auttoi. Vaan mistäpä näitä tietääpi tuota...

4. pandolio

pandolio Member

Trophy Points:
    11
    pakko myöntää, että kaikki nuo pelit ei ole alkuperäisiä, mutta ne on silti toimineet aiemmin. mitä olen voinut tehdä väärin, kun yksikään ei pyöri enää..

5. eejapar

eejapar Regular member

Trophy Points:
    26
    Haepas kuule backup crack. Ei tartte vaihdella enää cd/dvd:tä asemaan kun pelailet. ;)

6. TurboSaab

TurboSaab Regular member

Trophy Points:
    26
    Outoa, mutta luultavimmin ongelma ratkeaisi kiintolevyn
    formatoinnilla ja windowsin uudelleen asennuksella. Toki kannattaa ajuuttaa kaikki mahdolliset puhdistusohjelmat ensiksi jos niistä olisi apua.

Nimittäin luin jostain, että cd-asemien toimimattomuus voi johtua osin myös ns. saastuneesta järjestelmästä. Toki cd-asemassa voi olla myös jonkin sortin vikaa.

Share This Page