eli dvd/cd-asema kysyy jatkuvasti pelilevyä asemaan, vaikka se olisi jo siellä. Olen yrittänyt NBA liveä, NFSUta ja muitakin. Olen koittanut myös tehdä Daemon-toolsilla mountattuja kuvia ja yrittänyt myös nocd-meininkeillä. Mikä ihme siinä mättää?? kaverilta saadut pelit, jota pelasin aiemmin täysillä ei toimi enää..
Itellä on kokemuksia samanlaisesta ongelmasta muutamien (ihan oikeesti!) ALKUPERÄISTEN pelien kanssa. Lopulta kyllästyin ja hankin uuden cd-aseman ja se auttoi. Vaan mistäpä näitä tietääpi tuota...
pakko myöntää, että kaikki nuo pelit ei ole alkuperäisiä, mutta ne on silti toimineet aiemmin. mitä olen voinut tehdä väärin, kun yksikään ei pyöri enää..
Outoa, mutta luultavimmin ongelma ratkeaisi kiintolevyn formatoinnilla ja windowsin uudelleen asennuksella. Toki kannattaa ajuuttaa kaikki mahdolliset puhdistusohjelmat ensiksi jos niistä olisi apua. Nimittäin luin jostain, että cd-asemien toimimattomuus voi johtua osin myös ns. saastuneesta järjestelmästä. Toki cd-asemassa voi olla myös jonkin sortin vikaa.