Elikkäs..Aluksi asema toimi,koneeseen tuli muita vikoja jonka takia asennettiin windows uudelleen, jonka jälkeen asema ei ole toiminut.Asemassa valo vilkkuu ja aukeaa normaalisti,muttei edes yritä toistaa mitään levyä. Laitehallinnassa näkyy laite ja lukee "laitteen tila: laite toimii oikein",mutta "asemat" välilehdessä jokaisessa kohdassa lukee vain " - " Oma tietokone-sijainnissa ei näy asemaa,vaan vain kiintolevyt.Asemien jumpperointia ei muutettu koneen oston jälkeen.BIOS sanoo asemasta seuraavaa: Primary ide master : Auto Access mode : Auto Capacity : 0mb Cylinder : 0 Sector : 0 Pio mode : Auto Udma mode : Auto Transfer mode : Udma 2 Olisin hyvin kiitollinen,jos joku osaisi auttaa,päätin luottaa siihen että saisin täältä ratkaisun ongelmaani.Kiitos jo etukäteen. Itse en aiheesta hirveästi ymmärrä,mutta sen verran kyllä että jos joku pystyy kohtuu selkeästi selittämään mitä tehdä,niin osaan ratkaista ongelman.
Lisätään vielä eiliseen: Ohjaimen tiedostotiedot Ohjaintiedostot: C:\Windows\System32\DRIVERS\Cdrom.sys (Microsoft Corporation) C:\Windows\System32\DRIVERS\Imapi.sys (Microsoft Corporation) C:\Windows\System32\DRIVERS\Redbook.sys (Microsoft Corporation) C:\Windows\System32\Storprop.dll\ (Microsoft Corporation) C:\Windows\System32\Drivers\PxHelp20.Sys (Sonic Solutions) Ei digitaalisesti allekirjoitettu Olen moneen ongelmaan yrittänyt saada täältä ratkaisun,harvoihin kuitenkin vain saanut..En tiedä sitten ovatko ihmiset vain niin kiireisiä vai onko hankalasti korjattavia vikoja. Olisi mukavaa kun joku voisi auttaa niin pääsisin leffoja polttelemaan.
Joo mulla on sama ongelma LG gsa-4167B:n kanssa. Ei näy biossissa eikä omas tietokoneessa, eikä laitehallinnassa.
Vieläkö on ongelma tallella? Itsellä ilmeni myös sama ongelma, mulla on käyttiksenä vista sp1, jännä kun kone kuitenkin käynnistyy jos levyltä käynnistää, mutta windowsia ladatessa kaatuu levyn ollessa sisällä.. Vika siis rekisterissä??