CD/DVD ASEMA HL-DT-ST DVDRAM GSA-H10N EI TOIMI.

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by Slayerist, Sep 15, 2008.

1. Slayerist

Slayerist Regular member

Trophy Points:
    26
    Elikkäs..Aluksi asema toimi,koneeseen tuli muita vikoja jonka takia asennettiin windows uudelleen, jonka jälkeen asema ei ole toiminut.Asemassa valo vilkkuu ja aukeaa normaalisti,muttei edes yritä toistaa mitään levyä. Laitehallinnassa näkyy laite ja lukee "laitteen tila: laite toimii oikein",mutta "asemat" välilehdessä jokaisessa kohdassa lukee vain " - "

Oma tietokone-sijainnissa ei näy asemaa,vaan vain kiintolevyt.Asemien jumpperointia ei muutettu koneen oston jälkeen.BIOS sanoo asemasta seuraavaa:

Primary ide master : Auto
    Access mode : Auto
    Capacity : 0mb
    Cylinder : 0
    Sector : 0
    Pio mode : Auto
    Udma mode : Auto
    Transfer mode : Udma 2

Olisin hyvin kiitollinen,jos joku osaisi auttaa,päätin luottaa siihen että saisin täältä ratkaisun ongelmaani.Kiitos jo etukäteen.
    Itse en aiheesta hirveästi ymmärrä,mutta sen verran kyllä että jos joku pystyy kohtuu selkeästi selittämään mitä tehdä,niin osaan ratkaista ongelman.

2. Slayerist

Slayerist Regular member

Trophy Points:
    26
    Lisätään vielä eiliseen:
    Ohjaimen tiedostotiedot
    Ohjaintiedostot:

C:\Windows\System32\DRIVERS\Cdrom.sys (Microsoft Corporation)
    C:\Windows\System32\DRIVERS\Imapi.sys (Microsoft Corporation)
    C:\Windows\System32\DRIVERS\Redbook.sys (Microsoft Corporation)
    C:\Windows\System32\Storprop.dll\ (Microsoft Corporation)
    C:\Windows\System32\Drivers\PxHelp20.Sys (Sonic Solutions) Ei digitaalisesti allekirjoitettu

Olen moneen ongelmaan yrittänyt saada täältä ratkaisun,harvoihin kuitenkin vain saanut..En tiedä sitten ovatko ihmiset vain niin kiireisiä vai onko hankalasti korjattavia vikoja. Olisi mukavaa kun joku voisi auttaa niin pääsisin leffoja polttelemaan.

3. jkossi89

jkossi89 Member

Trophy Points:
    16
    Joo mulla on sama ongelma LG gsa-4167B:n kanssa. Ei näy biossissa eikä omas tietokoneessa, eikä laitehallinnassa.

4. comoc

comoc Member

Trophy Points:
    16
    Vieläkö on ongelma tallella?
    Itsellä ilmeni myös sama ongelma, mulla on käyttiksenä vista sp1, jännä kun kone kuitenkin käynnistyy jos levyltä käynnistää, mutta windowsia ladatessa kaatuu levyn ollessa sisällä.. Vika siis rekisterissä??

5. jkossi89

jkossi89 Member

Trophy Points:
    16
    ite oon saanu korjattuu ongelmani, oli molemmat mastereita eli laitoin toisen vain slaveksi

Share This Page