olen tulostinta ostamassa. mikä olis varteenotettava tulostin, joka sopis myös kansien ja levyjen tulostukseen?
Ite olen tykännyt Epsonin Stylus Photo R300:sta. En kylläkään ole yhtään levyä vielä tulostanut, mutta tässä kuitenkin sellainen mahdollisuus on. Muuten tekee todella hyvää jälkeä.
jeps, pistin ton samaisen laitteen tilaukseen. Noi värikasetit vaan kummaksuttaa. Niitä kait on 6,mutta kun esim nierlessä on täyttövärejä tohon vain 4 erilaista. en kai oikeen hiffaa..vai kuluuks niitä sit vähemmän.
Kyllä sieltä Nierlestä ne kaikki värit löytyy, mutta kokemuksesta voin sanoa että ei kannata. Ensin menee aikaa tapellessa, että saa ne kasetit paikalleen ja toimimaan ja sen jälkeen tulee vaan pettymyksiä, kun tulostusjälki on täyttä peetä. Epsonin alkuperäset on sairaan kalliita, mutta se etu niissä on, että jos joku väri loppuu, ei tarttee uusia sellasta kasettia, missä kuitenkin olis vielä muita varejä jäljellä. Parille levylle olen tulostanut ja toimii todella hienosti.
Tietokone-lehdessä oli testissä dvd-levyjä. Tulostettavalla pinnalla varustetut levyt ei oikeen pärjänny. Kaveri tilas sellasia saksasta kaks ensimmäistä polttoo epäonnistu. Sitte ku kolmas onnistu niin vaan toinen koneen asemista suostu lukeen sitä levyä.
Tais olla jotain halppis paskaa. Ite käytän Ritekin G05 printable levyjä ja viidestäkymmenestä levystä yksi frisbee ja kaikki koneet mihin levyt on tungettu ovat toimineet moitteittomasti (Pioneer, LG, Philips)