cd levyn "jatkaminen"

Discussion in 'Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi' started by COBHC, Jun 26, 2004.

1. COBHC

COBHC Regular member

Trophy Points:
    26
    Kuinka pystyy jatkamaan cd-levyä,kun on jättänyt esim. nerolla poltettaessa levyn "viimeistelemättä"?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Audiolevyjen kanssa ei onnistu kai suoraan Nerolla.
    DATA levyn kanssa valitsee data levy ja jatka multisessio levyä.

3. esha

esha Guest

ei mielestäni oikeen onnaa. poltin yhden albumin ja tilaa jäi 400 mb, poltin seuraavana päivänä cd:lle toisen albumin. pc toisti ihan hyvin mutta stereot toisti vain sen minkä olin aluksi polttanut.

4. m77

m77 Regular member

Trophy Points:
    26
    CD-soittimet eivät ymmärrä siitä levyltä muuta kuin sen ensimmäisen session tai trackin, musat täytyy polttaa kaikki kerralla jos sitä levyä aikoo tavllisessa soittimessa kuunnella.

5. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    Juurikin noin. Ja mun mielestä ei tota multisessionii kannata edes käyttää, ei se oikein skulaa...polttaa kerralla sen mitä tarvii sitten.

6. friis

friis Active member

Trophy Points:
    66
    Jaa miten niin ei skulaa? Itse olen polttanut kymmeniä multisession levyjä ja tähän mennessä vain yhdestä levystä on tullut lasinalunen... Tosin eipä nuo aihiot nykyään paljon maksa, talous ei siis kaadu vaikka ei polttaiskaan kaikkia levyjä aina aivan täyteen.

7. topias

topias Regular member

Trophy Points:
    26
    Mahtaako olla niin että multisessio cd toimii vaan omassa koneessa, ei vieraassa.En saa töissä multisessio levyä auki, mut suljettu aukee.

Share This Page