Kuinka pystyy jatkamaan cd-levyä,kun on jättänyt esim. nerolla poltettaessa levyn "viimeistelemättä"?
Audiolevyjen kanssa ei onnistu kai suoraan Nerolla. DATA levyn kanssa valitsee data levy ja jatka multisessio levyä.
ei mielestäni oikeen onnaa. poltin yhden albumin ja tilaa jäi 400 mb, poltin seuraavana päivänä cd:lle toisen albumin. pc toisti ihan hyvin mutta stereot toisti vain sen minkä olin aluksi polttanut.
CD-soittimet eivät ymmärrä siitä levyltä muuta kuin sen ensimmäisen session tai trackin, musat täytyy polttaa kaikki kerralla jos sitä levyä aikoo tavllisessa soittimessa kuunnella.
Juurikin noin. Ja mun mielestä ei tota multisessionii kannata edes käyttää, ei se oikein skulaa...polttaa kerralla sen mitä tarvii sitten.
Jaa miten niin ei skulaa? Itse olen polttanut kymmeniä multisession levyjä ja tähän mennessä vain yhdestä levystä on tullut lasinalunen... Tosin eipä nuo aihiot nykyään paljon maksa, talous ei siis kaadu vaikka ei polttaiskaan kaikkia levyjä aina aivan täyteen.
Mahtaako olla niin että multisessio cd toimii vaan omassa koneessa, ei vieraassa.En saa töissä multisessio levyä auki, mut suljettu aukee.